baby goodbye , tack då :'(

Tack för denna måndagen! eller inte...  21 mars.  två år sen jag var i partille med Elin. Hörde Baby goodbye live  första gången... hört den 25-30 gånger sen dess? försökte räkna igår .hahaha. xD

I helgen är EMD i Västerås, Eskilstuna, Jönköping & Helsingborg. jönköping , fem mil bort.. ska jag ska jag inte? beslutsångest. men det lutar åt att stanna hemma. men jag vet inte, jag orkar inte tänka... är besviken :'(

Här är inlägget som jag skrev om ALLA emds konserter för ca 2 veckor sen.  :'( <3
http://myliiifeasmarika.blogg.se/2011/march/winter-wonderl.html


Love.


två år sen. sakna.<3

ska förklara lite vad jag menade i lördags när jag skev, ofta under en lång tid  både i skolan, hemma och på internet jag har har jag fått höra både det ena och det andra om mig att jag inte kan något, och massa andra saker :( och för så sent som ett år sen så var jag utfryst och lämnad i skolan , satt & åt ensam :'(  snart börjar man tro på det man hör om en  att det är sant . man faller ner på botten, istället för att försöka höja mitt självförtroende så försöker en del människor sänka det istället :'( och då mår jag skit jag vill bara bort från allt.. i fredags när jag kom till Mamma så flög jag in i hennes famn och grät ut... är det meningen att jag ska må såhär ? Nej jag tycker inte det.   :'( <3

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0