Min midsommar helg 2012 ! :D

Några av bilderna som togs under helgen, har såklart mer, men får inte lägga in vissa , så får bli dom här ,åkte till min underbara faster i torsdag, sov över där & firade midsommar :) hade kul hela dagen och tiden gick så fort, helt plötsligt var det kväll  :) först var vi vid på en badplats och dansade kring midsommarstången, sen fick jag se några söta andungar. så cute dom var, och underbart att vädret höll upp medans vi var där iallfall, solen tittade fram också. sen hemma då så fikade vi först, sen spelade kubb, fotboll i regnet, åt grillad mat i garaget för de regnade, hehe. sen spelade spel osv. trevligt. lördagen så var vi bara hemma tog de lungt, var i trädgården o så. tog inga bilder denna dagen. på söndagen åkte vi till djurparken, regnade nästan hela tiden, men inte så mycket som tur var. tog några riktigt fina bilder som jag är nöjd med iallfall. på vägen ut såg man Darin, han var lite platt bara :( men tagga. 3 weeks left now typ. woop woop<3

Yeah . ska sova snart. fast så är det inte mörkt än riktigt.. åh kom på nu att jag måste fota himlen.. Puss! Goodnight wherever you are<3

Godnatt!!:)

Hej hoppas ni alla haft en bra midsommar helg, det har jag haft, berättar mer imorgon för nu ska jag sova snart:) och jag tycker ni ska kolla på Pier & Tobias grymma musikvideo till Time for changes.
 godnatt:)

TREVLIG MIDSOMMAR!!! <3

Glass,jordgubbar & choklad fingrar igår :)

Midsommar 2011 .saknar dagen såå sjukt mycket<3

Solen skiner, livet är bra, strax drar jag iväg till bussen och åker till min underbara bästa kusin&faster. ska stanna där i några dagar och ha det mys!! Hoppas att ni får en trevlig midsommar!!! :D hoppas på att vädret blir lika bra som idag.... puss&kram! :)

Underbara Eskilstuna <3

Sov över hos Jennifer, vi vaknade vid kl 6 ,var så trött,  åt frukost och fixade. sen drog vi iväg till bussen. Åkte bussen i typ 45 minuter till Arboga, det märktes verkligen att vi var på landet, hehe.  Vi fick vänta lite på tåget, det stod inne på spåret, men ingen var där sen kom personalen.  vi gick på och tåget tuffade iväg. 26 minuter senare var vi framme i ESKILSTUNA . Direkt från tågfönstret såg man en Rix Fm bil, dom skulle hämta någon Rix fm personal. vi går runt och kollar lite . ser typ 1000 affisher om Rix fm festival. sen blev det ett snabbt besök på ett lyxigt hotell, gick sen en promenad , hamnade på andra sidan, så fint där! . gick sen tillbaka till ön där Rix fm festival skulle va, sen gick vi typ där vi inte fick vara. de var inte avspärrat, ingen sa nått, men massa kollade. oops. haha  sen gick vi och köpte mat .såg en rix fm bil utanför ett hotell. Vi slog oss ner på en bänk och satte oss och började äta. fin utsikt man hade. vi satt där och chillade lite, höll på att skratta ihjäl mig när det kom en buss där det stod "SNOPPTORP " på hahaha asså omg, fint , där vill jag också bo haha :p sen såg jag herr & fru and simma i... ån? sen ville en söt nyckelpiga göra oss sällskap. :)

vi såg Alvaro som var glad, Jennifer ropade över gatan, och Alvaro frågade hur vi mådde:) vi orkade inte springa över. sen såg vi även när Pier & Tobias kom dit. Jennifer ropade på han med, sen gick Alvaro till scenen & BD åkte bil. då började vi med gå till festivalområdet. Alvaro stod på scenen och repade. sen gjorde även Pier & Tobias det också .sen skulle dom sjunga &  ha signering på lilla scenen. så kommer dom fram och är glada och hälsar på oss först, sen pratar lite med Lars-peter och några tjejer tog bild med dom, och sen pratar dom med några småkillar . sen sjunger dom. så kul att se dom igen, men lite störande att dom andra artisterna repade på stora scenen -.- . Jennifer sprang iväg till Robin Stjernberg som stod på stora scenen.
 Hann se han lite innan vi drog tillbaka till Pier & Tobias borta vid lilla scenen, vi tog bild tillsammans med dom . men bilden lades aldrig upp :( synd. iaf sen skulle dom dra. vi sa hejdå och sådär. så bestämde vi att vi skulle ses sen... sen kom jag & Jennifer på att det var typ helt kaos bakom scenen i både Jönköping & i sthlm, så vi bestämde vi skulle dra till hotellet sen efteråt, eftersom de är lungnare där borta :) yes. sen var vi med i en tävling  där vi dansade. hahaha.. orkar inte ens veta hur många som sett de där klippet på youtube nu. . sen kom Robin till lilla scenen..vi gick fram efter en stund. Jennifer & Han var så söta. även jag kramades & tog en bild med honom. :)

sen drog vi bort till hotellet. satt där på en stensak. Såg Broken door gå i väg,& sen så fick vi syn på otroligt trevliga Alvaro . kramades , tog bild osv med honom. Jennifer var duktig och filmade oss först när hon skulle ta bild hehehehe xD, de tyckte vi var lite roligt ! :D Nån som gick med Alvaro sa något kul sen frågade han om han skulle ta bild på oss, så fick han mig kamera ,efter ett tag skulle Alvaro gå in .Märkte sen på en bild jag tog att Jennnifer & Alvaro hade likadana skor. :p hehe. ...så såg vi när Broken door kom tillbaka, Hejhej igen :), sen fick vi se en vit bil med bild & text "ERIC SAADE" på . sen en svart som Eric körde. + en annan bil som var med dom... vi frågade när han var påväg in i hotellet om det gick bra att ta bild med han,det gick bra fast han ville ta bild med oss samtidigt (antagligen för det skulle gå så fort som möjligt) och då var jag smart och var snabb & frågade hans manager om han kunde ta bilden , och de var han snäll och gjorde så gav jag kameran till honom. snäll som han var så tog han inte en bild utan 2. TACK! :) kramades och så med Saade. sen satte vi oss på stensaken igen. sen va jag tvungen att springa in på hotellet igen eftersom jag inte orkade springa tillbaka till scenområdet bara för det lixom . Så när jag gick in i lobbyn så satt han där...hehe. inte alls pinsamt. och när jag gick tillbaka ut också. :)  sen när Alvaro skulle till scenen så jämförde Jennifer sina skor med honom, japp dom var exakt lika fast Jennifers var nyare. och hans var smutsigare:p sen drog Broken door från hotellet till scenen och då drog vi också.

Agnes stod redan på scenen. jag letade mig fram , alla stod så glest så de gick superbra att komma rätt långt fram på sidan :) sen hittade Jennifer & Natta mig :) Robin sjöng,sen Frida admunsen, Bästa Broken door. så himla kul att se dom på en stor scen. var längesen senast :( sen var det Tone Damli & Eric Saade. sen var de slut , vi drog innan Eric Saade var klar. Det var en sur kille på hotellet så en fin italiensk resturang blev våran räddning för stunden :) så såg vi Titti gåendes mot hotellet. hon hade lovat ge alla kramar som hon såg. så även vi fick varsin ,hehe. sen kom underbara bästa mysiga Alvaro dit. Även denna gången var han hur glad&trevlig som helst, Natta ville ha en bild med han , så jag var fotograf. sen så ville Jennifer ha en ny också så fotade jag dom. kände att jag ville ha en till också. haha . så tog Jennifer på oss . även Natta fick vara med på denna bilden :) sen pratade vi o sådär. Han frågade massa saker och sen skulle han dra . vi kramades hejdå & puss på kinden. :) sen satt vi där en stund , och sen insåg vi att var tvungna att gå till tåget, så blev aldrig att jag träffade Broken Door igen här. men var sjukt sjukt glad ändå.!! :D så väntade vi på tåget, åkte i drygt 50 minuter sen var vi back in Örebro. där vi gick på stan, och jag känner mig mer och mer hemma i den staden nu ..:) varit där så mycket den senaste tiden. sen tog vi en buss till Jennifers mormor. :)

~   ROBIN STJERNBERG ~

Bästa      ~   BROKEN DOOR  ~

~  ERIC SAADE ~

Fina NATTA & fina  ALVARO :)

Finisar!! :)

Me, Alvaro and Natta :)

A.E ♥

Back in town in Örebro.

TUSEN TACK ALLA FINA UNDERBARA FANTASTISKA MÄNNISKOR FÖR DENNA DAGEN!!! <3

En regnig dag i Örebro...

Hade pratat med Jennifer om att jag kanske skulle åka upp,men jag var inte riktigt säker på om jag orkade.fast efter att dagen i skövde blev så bra så tvekade jag inte längre :D

Gick upp tidigt igen, tog bussen till Falköping, fixade tågbiljett till Örebro. ungefär 1 ½ timme senare var jag framme, gick av på Örebro södra och gick mot scandic, skulle låna toan där.... och vem står då inte i lobbyn & pratar med hon i receptionen? Jo Tobias. Jag ville dom skulle se mig sen vid scenen istället,så gick inte fram :) Efter ett tag kom bästa saknade Jennifer som jag inte träffat på en månad. Hon berättade att hon sett Pier & Tobias utanför hotellet. När vi var klara så gick vi till det lilla torget, åh seriöst de var typ ingen där :'( mindre än i skövde. Fick världens leende från dom när dom såg jag var där. det började spöregna, så vi ställde oss under ett tak vid en dörr... .Dilnya kom & gjorde oss sällskap. BD tog en paus, Jag,Jennifer & Dilnya gick och åt på mcdonals.sen när vi kom tillbaka så stod dom & sjöng igen vi hade missat lite, så stod vi vid en lyckstolpe. Nån som jobbade där " stå inte och krama lyckstolpen ,gå fram istället"- haha älskar dialekten. :) Hahaha vi gjorde som han sa. så gick Dilnya & Jennifer iväg en stund, så kom Sara som de var första gången jag träffade, sen började det regna mer. då ställde vi oss i ett tält. sen var Sara tvungen att lämna oss :( DET ÖSTE VERKLIGEN NER ETT TAG!!! :O tur de fanns tält alltså,, P&T tog en paus igen så kom dom fram och hälsade  på oss ,pratade och var hur trevliga som helst, vi kollade upp hur kallt det var ute, den visade typ 12-13 men de kändes kallare, pratade julgalan, rix fm festival m.m. fast jag hatar att jag ska vara så blyg så vågar nästan inte prata :( sen skulle dom spela igen då. nu kunde man iaf stå ute. sen var jag tvungen att gå till mitt tåg , så vi tog bild, kramades och sa hejdå. Dilnya & Jennifer följde mig till tågstationen, så gick jag på tåget och så åkte jag sammanlagt 3 ½ timme hem igen. var lite trött , men det var såklart värt det! :)

Såååå goda godisar!!! :) jag borde tagit fler, haha xD

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG :D <3
                                           , TROTS ATT DET REGNADE!

Min dag i Skövde 30/5:)

Gick upp ganska tidigt, åkte en timme buss till Falköping och sen tåg i 20 minuter till Skövde. all by myself. Gick hur fort som helst att åka dit. Jag gick och letade vart torget låg.Jag har aldrig varit i skövde förut bara på tågstationen. Hittade det ganska snabbt ändå, så skulle jag gå & leta efter en bankomat så sprang jag på killarna där på stan. hälsade,kramades och pratade lite så skulle dom gå till scenen.. jag gick och tog ut pengar, sen gick jag tillbaka och satte mig på en bänk som alla andra.Så kollade jag när dom fixade med scenen, efter en stund var dom klara, så började dom spela. jag gick fram efter ett tag, kändes jättepinsamt eftersom de bara var jag som stod där framme :(. iallfall så sjöng dom en stund, sen så gick jag & köpte skivan , så signerade dom ,vi tog bilder och pratade en stund sen skulle dom sjunga igen, denna gången bara 3 låtar. sen skulle dom gå och käka. Pier berätta att dom var tillbaka 12.15. alltså hade jag en halvtimme på mig att äta. så jag gick till Mcdonals och åt där , sen så var det dax att gå tillbaka för att se dom sjunga igen. efter dom sjungit spelade vi in en hälsning till Emelie :) klipp finns lite längre ner i bloggen, & så byggde dom ett torn, gick inte så bra , hehe :p.. sen var jag tvungen att gå för jag skulle dra till Emelie. :) Sa hejdå till Pier. men Tobias fick telefonsamtal just då så kunde inte säga hejdå till honom....

Jag trodde att dom 3 timmarna jag var i skövde skulle gå segt eftersom jag åkte själv dit, men jag hade fel, tiden gick hur fort som helst. Mycket tack vare att Pier & Tobias är så otroligt  trevliga!!! :D

Nu lite bilder.  Vi hade verkligen tur med värdet denna dagen :)

TACK BÄSTA PIER & TOBIAS!!! <3

Shake that ass <3

Shake that ass.

ska sova nu. Godnatt .puss&kram

Hejsan!! =)

Varit för trött & inte orkat blogga ... och nu ska jag strax iväg till bästa Jennifer.
tänkte bara säga hej! och lägga in den här bilden

Chris Medina följer mig på twitter :)

Ha det bäst! Puss :)

Time for changes! <3

En liten film från förra onsdagen den 30 maj! :) Tänkte blogga om det , men nu är jag så trött så tar det kanske imorgon. eller så får det bli någon annan dag. En sak som är säker trevligare killar/män får man leta efter. :)
Godnatt! :)

Elstockholmo 26-27 maj 2012 <3 Lite YB,Café Opera & Grönan :)

Åkte upp på fredagen till Dilnya i Hallsberg, shoppade två par jeans och sen hem och fixade mat, såg på let's dance och sen var det godnatt, upp tidigt nästa morgon. tog bussen vid 7 tiden och var framme vid halv 11. Mötte upp Lina på centralen och drog till Nynäshamn ,där youngblood skulle vara, tågresan tog tusen år , nej men en timme iallfall.  så var Henric och Simon sjuka :/ dom andra tre var där iaf. dom sjöng några låtar och sen satt vi mittemot dom och kollade när dom skrev, sen gick Lina fram jag var lite fotograf o så. Lina sjöng med chris, sen skulle dom åka, tog en bild med dom o så där :) dom åkte och vi drog till söder,åkte förbi skärmarbrink med tunnelbanan, ååh minnen från i mars, fast träffade ju inte J&E där , men ändåå.. aa iaf åt på mcdonals på söder, sen sa vi hejdå till Lina som skulle lämna oss. så gick vi runt lite på söder. sen drog vi till cenralen , sa hejdå till Nicole och jag& dilnya tog pendeltåg + buss till hotellet.. superfint!!<3 speciellt lobbyn :D var där nån timme och fixade oss sen drog vi till centralen och mötte upp Nicole & Camilla som kommit med tåget, drog sen till Café Opera. snackade lite med dom som släppte in. sa våra namn o så så fick vi komma in... stället var helt dött i typ över en timme vi kunde ju kommit senare men vi visste inte, vi köpte lite dricka..sen iaf. så började dom spela musik o mer och mer dansade. sen lite över 00.15 så fick vi veta att Loreen vunnit ESC. grattis!!:D sen sjöng Kate Ryan och Alexandra Stan. :) sen helt plötsligt så får jag se Sean Banan & DARIN där bland allt folk"heeej" & kramades. så va de några mer som hälsade på han o tog bild. så frågade jag om vi kunde ta bild och om han kunde ta bilden, först fattade jag inte, så jag fick stå jättelänge och prata in i hans öra, mysiiigt! <3 hehe. iaf sen tillslut hörde han. sa att han inte är bra på fota, men äääsh de tror jag inte på :p iaf han frågade nån snubbe så  jag gav kameran till han, jag glömde att jag hade stängt av blixten så den blev värsta mörk, fixade sen så de blev blixt och gav tebax kameran till han igen då som fotat första bilden, så tog han en bild med blixt. sen baaa sa jag tack & kramade Darin igen. så gick jag tebax till dom andra. :) var värsta coola DJn från Schweiz  . som gav oss solglasögon, Dilnya fick hans handuk och alla dom andra 3 tog bild med han, men jag orkade inte gå upp på scenen , haha xD sen fick vi hans autograf också.  Tack & hej kl halv 3 på natten. ...var så ljust när vi kom ut. sa hejdå till Nicole och vi andra drog till Max . "elitloppet , en gång om året." jo tack har hört de massa. tog tusen år att få mat, men gud vad gott de var när  vi väl fick det.  sen taggade vi för insläpp på centralen . haha xD tog pendeltåg och buss till hotellet, framme vid 7 på morgonen ,hahaha xD sov 2 timmar innan vi vaknade och åt god hotellfrukost <3, dushade lite snabbt o såg ESC reprisen, drog sen från hotellet, till centralen, typ kaos med att de inte fanns några skåp, tur vi ahde som hittade en iaf tillslut, drog till Sergelstorg och sen spårvagn till gröna lund så vi var där vid 2 tiden!! Där Lina,Julia,Camilla & Angelica redan var :) dom hade varit gulliga och passat plats åt mig och Dilnya. <3 satt där och steeekte i värmen. drack vatten åt glass. timmarna gick rätt fort och kl blev 4. allting började. Sean banan, David lindgren, martin stenmarck, glada huddikteatern, Timoteij var där o så Danny då. alla sjöng 2 låtar. Danny sjöng in the club och tonight , segt att man bara fick sitta ner och att de var avspärrat längst längst fram :( efter allt så träffade  vi på Felicia (från örebro) så drog vi ut, gick världens omväg för att komma till bakom scenen.  Danny var precis klar då o skulle dra iväg med taxin, han hade fått Linas bok där inne, vi hade missat att han signerat o så vid staketet :( iaf han stannade lite o skrev till småbarn där vid oss också och sen kramades vi "hej marika" sen tjöötaa stefan massa på han att han skulle åka :/ så satte han sig i taxin och åkte..sen var David Lindgren där, kramade han med och sa han var bra idag. :) vi tog sen en spårvagn till centralen och käkade på burger king . :) innan de var dax för att ta tåget hem till Dilnya igen.  :D  SUPER BRA HELG TACK ALLA!!! <3

BILDBOMD!!!! <3

Puss&kram<3

Beauty comes from within <3

Dom senaste dagarna har varit så sjukt bra!!! :D älskar verkligen de här livet. är så tacksam för alla som gör livet så underbart att leva. har verkligen varit 100 % glädje på dom här dagarna. Tänkte berätta om förra helgen först, men  nu är jag trött. så får ta det någon annan dag.  Igår så var de fredagsmys med Jennifer, vi kollade på let's dance , åt lite godis o så. nu ligger hon och sover, borde också sova snart....
fina du, 1 år sen today!! :)