Wintertime! :O


spara gärna affishen (bilden) & sprid vidare ,jag har skrivit texten i rutan själv...

OMG gud så mkt de snöar ute!!  :O :O :/ blev en snögubbe på typ 5 sekunder... nej nu ska de vara vår, som igår typ, sååå härligt & underbart väder.. dumt att jag höll på att klaga att de var för varmt<3 nu är de inte så långt kvar. jag har räknat ner dagarna sen typ december/januari, hehe... men köpte biljetten i juni, egentligen skulle konserten vara i november men det blev framflyttad.  :( men nu har man något att se framemot om ca 5 veckor.  jag skulle jättegärna vilja gå på fler , får se hur det blir .. men om två veckor börjar turnén ! 24 mars är datumet och västerås är staden. skynda dig & köp om du inte gjort det...

Här är deras turnéplan!

24 mars, 2011 Västerås konserthus Västerås Köp biljett
25 mars, 2011 Lokomotivet Eskilstuna Köp biljett
26 mars, 2011 Jönköpings Konserthus Jönköping Köp biljett
27 mars, 2011 Konserthuset Helsingborg Köp biljett
31 mars, 2011 Tonhallen Sundsvall Köp biljett
1 april, 2011 Uppsala konserthus Uppsala Köp biljett
2 april, 2011 Flygeln Norrköping Köp biljett
3 april, 2011 Conventum Kongresshall Örebro Köp biljett
6 april, 2011 Garden Linköping Köp biljett
7 april, 2011 Konserthuset Gävle Köp biljett
9 april, 2011 Kulturens hus Luleå Köp biljett
10 april, 2011 Idunteatern Umeå Köp biljett
13 april, 2011 Slagthuset Malmö Köp biljett
14 april, 2011 Halmstad Teater Halmstad Köp biljett
15 april, 2011 Kalmarsalen Kalmar Köp biljett
16 april, 2011 Växjö Konserthus Växjö Köp biljett
17 april, 2011 Åhaga Borås Köp biljett

Borås ska jag gå på, kanske Jönköping, örebro och halmstad, eller jag vill någon av dom tre iallfall. <3

 
http://www.emdartist.se/
http://www.unitedstage.se/artister/emd
www.ticnet.se
http://www.facebook.com/home.php#!/EMDARTIST

/ ♥


Kommentarer
Postat av: Johnnysophia

keep it up very nice site

2011-09-20 @ 09:55:05
URL: http://johnnysophia.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0