Dag 7 & 8 efter operationen

.
Fredag (dag 7)
Fredagen vaknade jag tidigt för att en i Broken Door skulle sända live, så kollade på det i 5 minuter innan han stängde av, så var det en stund tills jag behövde gå upp så jag låg kvar i sängen, lite för länge, men hann mötet ändå och så stannade jag kvar på praktiken och åt där och hjälpte till som jag annars gör på tisdagar & onsdagar, det var god mat, soppa :) åt två potioner. gick ganska snabbt och äta! inte som i tisdags, skönt. åt också lite bröd, men kanterna fick jag ta bort.. provade bita på en men Ajj det skulle jag inte, gjort , men varför äter man ens hårda kanter på bröd?! När jag slutat gick jag till apoteket och köpte lite bra saker jag behövde, sen pratade jag med mamma och sen bjöds det på korv med bröd utanför ICA pga skidtävlingen i helgen, åt det i solskenet det kändes verkligen som en riktig vårdag! vårkänslor deluxe! stannade kvar i stan och kollade på godisregn, hamnade en precis där jag stod haha så tog den. fast ska inte äta den än på länge. eller på någon/några veckor iallfall. sen handlade jag på ICA och sen tog jag en till korv med bröd och åkte bussen hem. märkte då jag hade glömt köpa en sak så då var jag tvungen att åka tillbaka på lördag. Hemma tog jag det lungt, åt en semla elller inte hela och såg på fångarna på fortet och satt vid datorn lite och lyssnade på Addicted, tog medicin innan jag somnade.
 
 
 
Lördag (dag 8)
Vaknade av att mamma ringde, så pratade vi en stund, jag satt vid datorn och sen ville jag ner till stan innan det var sent på kvällen. så jag promenerade ner, soligt & fint väder nästan som på fredagen, var bara nära på halka några gånger. Handlade det jag skulle på ICA och så väntade jag på bussen,visste inte när den skulle gå men pga skidtävlingen så kör den skytteltrafik och då kom en buss ganska fort och så sa han att han skulle åka om en kvart och stod och pratade med annan busschafför sen fick jag hjälp och fylla på mitt busskort och så åkte bussen, det var avspärrat ganska stor del av tre rosors väg. och så åkte vi förbi typ 20 bussar som stod parkerade på rad så stannade bussen och några gick på . sen fanns det fler bussar längre fram typ 10 st. som andra folk gick på. och så åkte jag hem til mig och gick av bussen. Hemma såg jag lite på skidtävlingen, som var slut så det var bara reslutat och några intervjuer. men sen såg jag på en sammanfattning. åt semlan som var kvar sen igår i samma förpackning även idag orkade jag inte hela, men inte alltid jag orkar hela i vanliga fall heller..satt vid datorn lite och tvättade och lagade mat, potatis, köttbullar och sås :) Mums vad gott :)såg på Gladiatorerna och en film som heter about time men såg inte hela. tog medicin innan jag somnade.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0