Dag 5 & 6 efter operationen

Onsdag (dag 5)
Vaknade och var helt slut , så det blev att vara hemma idag, åt frukost och sen sov jag igen. gick upp och åt en smörgås som jag hade lagt ut den i en påse några dagar innan så den behövdes äta. Smörade endast på den utan något pålägg. Delade den så det inte skulle bli så jobbigt att tugga. Tvättade en maskin tvätt hemma för det behövdes. Var också nere i stan och hämtade en sak och handlade potatis på ICA (meningen var att jag skulle ätit det dagen efter men blev inte så) var piggare på eftermiddagen än morgonen. Lagade soppa igen och det var gott.. åt kanske 2 trejde delar av soppan :) tog lång tid att äta även idag. men det var supergott! såg på lite olika tvprogram på tv innan jag satte mig vid datorn och tog medicin innan jag skulle sova. 
 
 
Torsdag (dag 6)
 vaknade runt 11. åt frukost och tog medicinerna och gick upp satt vid datorn, önskade en låt Broken Door -Addicted  till en radiokanal och så hörde jag den. superbra! åt sen soppan som blev över från igår. och satt vid datorn lite och sen gick jag till min bror åt wook och det var lite svårt för det är inte den mjukaste maten men lite ris, blomkål och morötter och såklart kyckling gick in i munnen och lite brockolii åt jag också . nu stavade jag fel tror jag. sen körde pappa mig till stan, gick till apoteket och köpte medicin, sen gick jag och kollade på skidvm invigning. kul och lite kallt .mycket folk & bra musik. efter det var slut åkte jag hem och duschade och tog bort lite bilder från min iphone så jag kunde hämta facebookappen. nu har precis Addicted släpp på spotify så lyssnar på den. men ska snart sova!  Det gör fortfarande jätteont efter operationen men inte alls svårt att tugga som de var innan. (bara hårda maträtter är svårt)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0