Dag 17,18 och 19 efter operation

Måndag (dag 17)
Vaknade runt 11 och låg kvar lite i sängen för katten låg brevid mig,  gick upp lagade pasta, falukorv och ägg! mums gott!! :) sen kom min kusin hem och jag packade lite och vi började åka mot borås där jag skulle åka bussen hem, så åkte jag bussen hem, tog det lungt hemma och tvättade och satt vid datorn.  åt smörgås till kvällsmat :) <3
 
 
Tisdag (dag 18)
Vaknade och mådde inte så bra, sov länge tog det lungt hemma, åt soppa till mat det är så gott! :) 
Såg på Gotham avsnittet på datorn, synd att det är sista avsnittet nu på länge! det är paus till april tror jag. 
Jag längtar tills nästa avsnitt kommer!
 
 
Onsdag (dag 19)
Vaknade och ringde vårdcentralen för att jag har ont i örat och haft det några dagar, men jag fick ingen tid för att det inte fanns tid till den dagen, jag var tvungen att ringa dagen efter igen, så då var det bara att somna om och sova lite till. åkte sen ner till stan för att handla mat på ica. åt soppan som jag hade kvar sen dagen innan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0