Dag 14,15 och 16 efter operation

 
 Fredag (dag 14)
Vaknade och tog det lungt, åt frukost, duschade och packade och samtidigt tvättade. så det blev att jag åkte senare till min kusin än planerat, köpte frimärke till ett födelsedagskort till mormor och fyllde på busskortet. och väntade på bussen till där min kusin bor så gick jag på och åkte en stund, trodde jag var framme men hade gått av en hållplats tidigare och då fick jag gå längre, men gick bra med min nya resväska som jag fick i julklapp <3
kom fram och där kollade min kusin på fångarna på fortet med hennes pappa, dom sa att dom sparat pannkakor till mig så jag värmde några st och åt. det var gott. Jag lekte lite med min kusins nya katt.sen gick min kusin och sov och jag sa godnatt till henne, jag och min kusins pappa kollade på en film, mden var inte jättebra, minns inte vad den heter. men tror det var Horrible Bosses. min faster satt vid sin dator, jag pratade lite med henne ,jag gick sen och sov. 
 
 
Lördag (dag 15)
Vaknade  ganska tidigt och gick upp men gick la mig ganska snabbt igen för ville sova mer, då hoppade min kusins katt upp och la sig i sängen på mig. superdupermysigt! kunde inte somna om så var vaken. gick sen ner och åt frukost & lagade mat falukorv och ägg åt jag medans dom inte var hemma :) På kvällen åt vi tacos, det var såååå gott! <3 Efter vi ätit tacos så kollade jag och min kusin och hennes kompis på Gladiatorerna. det var spännande! sen såg jag och min kusins pappa på jönsonligan! Gick sen och la mig och sov.
 
 
Söndag (dag 16)
Sov länge... Eftersom min kusin ändå hade sin kompis hos sig tog det lungt åt  potatis och falukorv igen xD . senare på eftermiddagen åt vi fiskpinnar och stekt potatis gott även om det hade varit godare med potatismos! :) Jag såg på sammys äventyr , det var kul, var längesen jag såg den! Danny gör ju rösten till filmen. Min andra faster kom på besök för att hon skulle hämta min andra kusin som var där ens stund på söndagen också så då träffade jag min andra faster också! Det var kul :) Fanns inte så mycket bra på tv så gick och la mig ganska tidigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0