Dag 26-30 efter operation

Onsdag (dag 26)
Onsdag vaknade jag och frös sjukt mycket!! så blev en dag i sängen ,frös såå otroligt mycket fast jag hade både duntäcke och två filtar, inte bra, tog tempen på morgonen och den visade en halv grad under det normala temperaturen man ska ha, sov länge! misstänker lite att de var för jag frös lite igår och var i ett tält i stort sätt hela dagen,tog det lungt lyssnade på lite musik på datorn och lagade mat, köttbullar, potatis och brunsås. jättejättegott :) Tog bort lite bilder på telefonen. så att de skulle få utrymme.  och såg på dem två sista delarna av saknad på datorn. bra serie! 
 
 
Torsdag (dag 27)
Vaknade och frös nu också men denna dagen ville jag till prakiken,  så åkte bussen ner och till lunch blev det skinfrestelse, det var också gott :) efter maten dukade jag av, körde bort disken, torkade bord och golv som jag brukar göra. väntade lite och hjälpte till och sen var det dax att hämta vagnen och ställa in den rena disken sen slutade jag, gick till ica och handlade lite innan jag åkte hem, var hemma en stund sen så gick jag till min bror och åt mat som pappa hade lagat. wook! jättegott det också :)  Gick hem och fortsatte radera bilder på mobilen, och jag upptäckte att jag inte kunde ladda ner appar alls, inget hände trotts att jag hade lite urymme och lyssna på musik.och sen somnade jag. 
 
Fredag (dag 28)
Vaknade ganska sent, men började rensa bilder ännu mer och tillslut så gick det att uppdatera, det tog långlånglång tid men tillslut var det klart och det blev supersnyggt! älskar nya uppdateringen. men fortfarande hade jag problem med apparna, visste verkligen inte vad jag skulle göra.. jag gick och dushade och åt smörgås och tog det lite lungt, sen var det dax att gå på bio, jag gick dit själv, såg se fifty shades darker! Den var superbra!! :) mycket bättre än den förra tycker jag, jag provade ladda ner en app den gick först inte men la ner mobilen i väskan efter filmen var klar så hade jag svt play appen haha ska egentligen inte ha den men har fortfarande kvar den eftersom de va första appen jag laddade ner efter uppdateringen, gick till ica efter filmen var slut,där jag bara handlade lite innan jag väntade på bussen, provade deras wifi men det gick fortfarande inte ladda ner appar... så de var verkligen konstigt, googlade lite och så provade jag via iTunes kunde ladda ner FB appen (dock så var de en gammal version utan dom här hjärta,arg,ledsen symbolerna ) och de fanns bara gilla.. och inte kunde man se live och sända live. så ne de var lite konstigt att jag fick den...försökte leta sen hur man kunde få dit dom andra och efter lite letande så hittade jag hur jag skulle få dit sparbanken, snapchat, melodifestivalen och de andra apparna kul :) tog även bort instagram och kunde spara den nya versionen (uppdatera gick ju inte att göra så fick göra på de sättet) somnade ganska sent.
 
Lördag (dag 29)
Vaknade tidigt och skulle testa om det gick få dit facebook som ny version på samma sätt som jag fått dit de andra apparna men det gick ine, efter typ över en timme fick jag dit samma version igen, skumt! tänkte sova mer men lyckades inte somna om för än jättesent. så började jag bli hungrig också, var nog tack vare att jag åt så lite dagen före. men jag gjorde lie soppa och åt, hade även ätit en smörgås några timmar innan. jag tog förta alvedon tabletten som jag inte tagit en vecka, tog senaste när jag var hos mamma senast, när klockan blev runt 19.00 gick jag till en kompis, vi pratade lite innan mello började och jag kunde låna hennes wifi och uppdatera FB appen, tog en halvtimme.men det var ju inte så lång tid. det var jättesnällt att jag fick låna wifi, passade på att uppdatera de andra apparna som behövdes uppdateras. förutom 2 st för den ena vill jag inte uppdatera och den andra gick inte, jag röstade i mello via appen. alla fick röster utom en artist... men den låten va inte bra. blev nöjd över att benjamin och mariette gick till final :) dom var bäst denna kvällen specciellt benjamin. Det var trevligt att vara där och kolla på mello och inte behöva sen den ensam hemma.När melllo var slut så gick vi promenad hem hon följde mig nästan hela vägen hem. väl här hemma så var jag ganska pigg så satt vid datorn.Blev lite sent jag somnade här också
 
Söndag dag (30)
Sov till runt 11-12 och gick upp. tog det lungt, satt vid datorn och kollade telefonen lite, spelade in en video till musicaly.ly appen, det var kul, åt soppan som blev över från gårdagen och sen bytte jag om för att gå till buggen, gick lite sent, och kom dit sent men de var några andra som också kom samma tid. och de var ganska lagom att gå dit vid den tiden för då blev det lite mindre tid att dansa, kan va bra så man inte blir så trött när det var så längesen jag dansade. men det var superkul att va där, har verkligen saknat att dansa, vissa man dansar med där är sååååå grymma på att dansa bugg! :) gick promenad hemma och var trött, kollade telefonen lite och såg att lite över 00.00 så hade Pier lagt upp nya lyricvideon till deras nya singel Addicted, både videon och låten är så grymma och underbar, lyssna på låten på spotify eller se lyricvideon på YT . somnade runt runt 01 kanske
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0