Dag 20-25 efter operationen

Torsdag (dag 20)
Vaknade tidigt och ringde vårdcentralen, de hade tid senare på eftermiddagen vid 13, gick upp och åt frukost och gick mot vårdcentralen där undersökte läkaren mig men det var ingen öroninflamation. 
Jag åkte hem direkt efter handlat halstableter bafucin, på kvällen åt jag kycklingwook hos min bror. gott :)
 
 
Fredag (dag 21)
Vaknade och hängde upp tvätten som jag tidigare hade tvättat innan jag somnade om. jag dushade och packade. hann inte med mamma som jag skulle utan åkte buss istället till borås där fyllde jag på busskort och köpte en korv med bröd  sen åkte jag hela vägen buss till älvsered där mammas kille hämtade mig, underbart att komma fram till mamma och katterna och mammas hund! på kvällen blev det tacos, supergott :) och vi såg på fångarna på fortet och jönssonligan , sagodnatt till katterna innan jag somnade. 
 
 
Lördag (dag 22)
sov länge, klappade katterna och åt lunch köttbullar och potatismos. gott :) sen åkte vi till mormor och firade hennes födelsedag med paket och tårta! :) sen åkte vi hem och jag klappade och gosade med katterna och på kvällen åt vi pizza grymt gott! och såg på melodifestivalen, tyckte att det var konstigt att Dinah nah åkte ut... vi kollade sen på en gång i phuket.. David hellenius är ju med, han är grym skådespelare och snygg, men han är snyggare nu än då i filmen ;)  sa godnatt till katterna innan jag somnade
 
 
Söndag (dag 23)
Vaknade och åt frukost, packade lite och vi åt mat ris och korvstroganoff sen var det dax att åka hem igen, ville inte, vill inte åka ifrån kattungarna, de andra katterna och mammas hund :( men man är ju tvungen. väl hemma tog jag det lungt och rensade bland bilderna så jag kunde ladda hem snapchat igen.  den appen tycker jag är bra att ha! åt smörgås till kvällsmat :)
 
 
Måndag (dag 24)
Sov ganska länge, vaknade och såg at det snöade, åt frukost åkte bussen ner på ett möte och handlade lite sen hem igen, då tvättade jag och lagade mat, soppa! gott! skönt med värme sånna här iskalla dagar. sen raderade jag lite mera bilder , dushade och såg en serie som heter "saknad"  (som är inspelad här i stan) innan jag somnade. 
 
 
Tisdag (dag 25)
Vaknade runt 10 tiden och gick upp och åt frukost/brunch smörgås och soppa, bytte om och fixade håret, gick ner till stan. där gick det en gratisbuss ut till motorbanan där det skulle vara en filminspelning. Det blev många omtagningar och en del väntan, lite skratt och lite kyla. även om tältet som vi spelade in i var ganska varmt! utanför tältet  var det däremot ISKALLT! vet inte hur mycket jag kan skriva om själva inspelningen så hoppar över det.  men jag såg en del skådespelare jag kände igen och några kände jag inte igen och några kände jag igen och inte vet namnet på. Helena Bergström är duktigt reggisör tycker jag. Mellan tagningarna så gick jag på toa och tog en baugett som jag åt halva vid ett senare tillfälle och tog även en till bagugett som jag har kvar här hemma. den var verkligen god och mättande :) Inspelningarna var klara runt 19.00 tiden så då var det skönt att lämna tältet efter 6 timmar och åka hem ,bussen var varm och sen blev det bara lite väntan i stan gick till ica entrén och vämde mig lite då det inte finns någonstans vid busstationen och värma sig! på dagtid fram tills 17 finns ju turistbyrån men alltså de borde finnas en vänthall tycker jag, här hemma åt jag upp den halva baugetten och bananen som jag hade med mig som jag inte åt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0