Rix FM Festival 2015 - Karlstad

Efter att Linköping blev som det blev så kände jag att jag ändå ville åka till Karlstad, frågade en kompis dagen före och hon ville följa med och de ville hon, så vi bokade resa och vandrarhem :)
Dagen efter så åkte jag till borås, där bytte jag buss till den bussen min kompis satt på, vi köpte biljett till Tempel där Rix FM efterfesten skulle vara, när vi kom fram till göteborg så åt vi lite medans vi väntade på tåget och sen åkte vi mot Karlstad
 
När vi kom dit checkade vi in direkt. 
Kollade vid scenen och gick runt på stan, jag älskar dem orangea bussarna, vi fixade oss lite också på rummet. vi gick ut kanske ca en kvart-halvtimme? innan Frasse skulle spela. vi nöjde oss med att stå lite längre bak. Frasse var så grym som alltid!
 
 
 Efter Rix FM Festivalen va slut så drog vi till vandarhemmet, fixade oss lite o sen skulle vi till Tempel.. väl där så var det jättelång kö :( Vi stod i typ 40-45 minuter :/ och missade när Frasse spelade på nattklubben, har ingen aning när han började men han hade redan spelat klart när vi kom in, lite tråkigt. någon sprang på mig när jag höll min dricka så jag tappade hela på golvet!! Riktigt otur men det var skoj ändå.  Såg Anton Ewald uppträda på en liten scen och simon jayson DJ:ade.  Pratade lite med Frasse & Lars och andra roliga personer där, Timmarna gick jättefort och tillslut stängde tempel och vi började gå promenad.. Sa hejdå till Frasse.  Jag & min kompis var vakna ett tag till innan vi somnade vid typ 4-5 tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0