Rix FM Festival 2015 - Växjö <3

Efter en mycket god hotellfrukost på hotellet i jönköping så rullade tåget vidare mot växjö. när jag kom fram till växjö checkade jag in på hotellet med Therese, vi gick tusen år till vårat hotellrum, men det var värt det, så FINT rum vi fått :) 
 
 
 
sen skulle vi gå och äta och mötte Darin på hotellet, blev att jag hälsade på honom bara och frågade hur han mådde. Sen efter vi ätit träffade vi Ellinor & hennes kille och Ellinors kompis. vi satt och pratade lite & sen gick ut och kollade på festivalen. vi gick ut strax innan det började och det var väldigt mycket folk, såg inte så bra men försökte fota fina bilder ändå :)
 
Simon Erics
 
Smith & Thell
 
 
Linus Svenning
 
ISA
 
 Ulf Nilsson
 
Jakob Karlberg
 
Rix FM Festival :)
 
Bästa Darin <3
 
 
 Superfin soldnedgång :)
 
festade och spelade spel med mina kompisar...drog ut lite på stan o så! kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0