Opel big fan of summer - Falkenberg 16/7 :)

I sommras när vi var hos mamma så såg jag att Anton Ewald skulle uppträda i Falkenberg där Opel big fan of summer gästade  ca en halvtimme från där mamma bor så jag frågade om vi kunde åka dit, kunde vara kul att fota lite.  När vi kom dit så var det ganska mycket folk men hittade en plats på andra raden bakom några. Träffade Therese från helsingborg där & vi pratade lite.
 
Alex sjöng sin låt fånga mig & Oliva sjöng meet your mother. Dom var bra och duktiga, inte sett dom förut, har sett Alex dansa några gånger bakom Danny förut men inte sett han sjunga live. Efter det sjöng Anton 4-5 låtar och sen signerade dom men jag gick inte på signeringen utan vi gick ganska snabbt efteråt och åt mat och sen åkte vi hem. En trevlig kväll :) 
 

 
superfint väder var det!  :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0