Min födelsedag 22/7-14. (Part 2)

Efter en hel dag i solen så blev det äntligen kväll .& framåt kvällen blev det genrep! :) Passade på att ta många bilder, då jag inte ville fota så mycket när det var sändning :) Då fotade jag lite med iphonen,men det blev inte så bra bilder med den.  Kanske lägger in någon bild jag fotade med Iphonen en annan dag. Alla hade tagit på sig sina scenkläder förutom Electric bana band!  Solen hade precis gått bakom scenen så det var motljus när jag skulle fota Darin när han stod nära oss. blev inte så jättebra tyvärr :/  Här är iallfall några av bilderna! 
 
 
Blev lite besviken när han inte sjöng så mycket. hade viljat höra en Allsång.. alla andra fick sjunga var sin allsång! men annars var allt på skansen så himla bra!!! Hade typ ca 20-30 minuter på mig att försöka träffa Darin, började inse att det kanske inte skulle gå... stod en stund vid staketet själv.. för Nke hade fått syn på Christer björkman bland VIPbänkarna på Allsången så hon gick och träffade han... Efter ett tag så kom Darin ut och det blev som en stor "klump" runt han.. jag är väl inte känd för att vara den som tar för mig och tar bild med någon fort o så om det är många runtomkring.. men nu kände jag mig lite pressad av tiden .. Ganska snabbt fick han syn på mig och sa hej och kramades. vi tog en snabb bild och jag berättade att jag fyllde år :) Han sa Grattis :) gick sen mot utgången och mötte upp Nike. Hon var jätteglad för hon träffat Christer och jag var glad för att jag hade träffat Darin :)  vi hann med en buss till tekniska högskolan?! där vi gick av och precis där fick jag veta en fantastisk bra sak som skulle hända dagen efter  :) Så GLAD och TACKSAM!
 
 
Så kom bussen efter en stund och vi åkte hem till Nike, åt lite mat och sen somnade.. för några timmars sömn innan det var dags att gå upp igen. :) Bättre födelsedag kan man nästan inte ha!! TACK ALLA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0