State of Drama - Varberg 140626 :)

Åkte ner dagen före till mamma ,vi sov en natt i vårat hus. sen åkte vi ner till våran husvagn och var där lite. det var sypermysigt och härligt sommarväder. riktigt sommarkänsla hade man. .. vi åkte sen i mot varberg vid ungefär 18.45 State of Drama skulle börja drygt 2 timmar senare.. när vi kommer in till varberg ser jag en orange buss.. vadå flasbacks från karlstad?! där dom har orangea snygga bussar.. denna va dock inte lika snygg buss. haha xD
 
Efter lite väntan så var det  några som hade vunnit en cykeltävling utomlands.. minns dock inte vad den heter nu? kom upp på scenen... såg killarna uppe på en balkong och stefan vinkade till mig hahaha. 
 
sen kom killarna ner och spelningen började.. dom körde falling,all we are, fighter. en ny låt ready to love again och Home.. osäker på om jag glömt någon låt nu? och skrev inte låtarna i ordning.. tiden gick superfort  och hade önskat att dom spelade mer. men det gjorde dom inte... Var verkligen kul att se dom spela live igen för det var längen jag såg dom och jag tyckte det var superkul att fota igen. specciellt spelningar ute när det är ljust brukar jag få ganska bra bilder för att inte vara en systemkamera.
 
 sen blev  det signering.. mamma gick och pratade med Emils mamma.. hon kände igen henne från campingen vi bor på....efter ett tag stod jag där också,.hehe. söt hund har dom :) sen ställde vi oss i kön när den nästan var slut. kom ju nya efter mig men... mamma tog också bild med dom. det var emils mamma som tog korten. blev ju bra!
typiskt så när sebbe ler jättemycket och kollar in i kameran så kommer en skateboard ivägen som någon hade framme på signeringsbordet så bilden blev jättedålig :( Bilden jag fotade precis efter blev bra iallfall :)
 
 
 
Tog en enskild bild med stefan, sen sa vi hejdå och började gå till bilen och jag hörde jazzmusik spelas... sa till mamma att vi går och kollar.. blev att vi stod där kanske en kvart...haha. "visste inte att du gillade sånhär musik." nej mamma vet inte allt om mig... hehe. var lite kul.. sen avslutade vi kvällen på mcdonals.. o gissa vilka som kommer in där då efter oss  . jo stefan och killarna. hahah. "det är våran favoritresturang" .efter jag och mamma ätit klart så åkte vi tillbaka till husvagnen där jag sov en natt.. mysigt att sova brevid våran hund! :) 
 
 
Tack mamma för en supertrevlig dag. var kul att hitta på något bara vi två :)
Tack state of drama för ett grymt gig! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

hahah va rooligt marika :D fina bilder!

2014-08-28 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0