STOCKHOLM I MITT HJÄRTA! <3

Hade några gymma dagar i våran vackra huvudstad med fina vänner! :)
 
Day 1
 
Träffade Hanna på Centralen vi drog till globen och träffade Dilnya som köade, sen drog jag & Hanna till gamla stan och sen vidare mot SVT (memories) ladda telefonen lite och lyssna på SOD som hade intervju i Radiohuset brevid, sen träffade vi killarna snabbt innan dom skulle åka vidare.. jag och Hanna åkte/gick till grand hotel där va det Kaaaoz , efter kanske typ en halvtimme? so drog vi mot globen.. lite Fail att jag hade missat vilken ingång jag hade och trodde jag hade ett nummer som jag hade dagen efter istället... haha ladda mobilen liten på globen city.. :) Häftig känsla att gå in i globen igen, inte varit där sen mello 2012...yeaaah fett naajs plats... seegt att vänta mellan förbandet och justin!! men när han väl kom upp på scenen så var det ändå värt väntan.. :) Han var verkligen grym !! det var en grym konsert , grym ljusshow och vissa av hans låtar är sjuukt bra!! och de var kul att höra dom live!  Efteråt hade jag bestämt träff med Hanna på ett bestämt ställe  och efter tag så hittade jag henne. .. vi gick mot tunnelbanan , de var fett mycket folk,. men vi kom med första tåget? tror jag . min mobil hade dött lagom till Hanna mötte mig.  men kunde ladda lite på centralen innan vårat snigeltåg gick, seriöst kändes som man aldrig skulle komma fram... väl framme i Uppsala fick vi ta en taxi till Therese , för bussarna hade slutat gåå...
 
 
 
 Day 2 
 
Lite sömn och tåg från uppsala till sthlm med hanna, gick på stan lite innan hennes tåg skulle gå, hann även träffa på Dilnya oxå innan hennes tåg gick  :) Sen blev det fika på ett ställe, ska nog inte dricka fanta där igen... var lite obehagliga saker i fantan ush... så tog coca cola istället.... sen när dom skulle åka så blev jag själv ca 1-2 timmar satt och laddade mobilen på centralen innan jag drog mot globen igen för jag hade ju en biljett  även till onsdagens konsert , träffade Sophie och hennes kompis efter tag, dom åt och jag bestämmde mig för att äta inne på globen istället...
väl inne i globen så såg jag förbandet,  och sen tog jag det chill i hallen (?) eller vad man säger det utanför.. åt mat o sånt .visste ju ungefär vilken tid justin skulle sjunga eftersom han gått på scenen ungefär samma tid dom 2 andra dagarna... men var ju ändå lite rädd att missa...iallfall som gårdagen så kom det upp en tidräknare som räknade ner en kvart. så började konserten igen!!! var kul att se den igen, känns samtidigt inte som de var så mycket sämre plats än dagen innan , men nu hade jag B sektion och långt ifrån. fick ändå helt okej bilder. :) Och måste säga att man såg mer ljuset från denna platsen och de var såå coolt! :) Efter konserten mötte jag upp Sophie och hennes kompis och vi gick mot garaget och så började vi åka mot uppsala tog en stund att komma ifrån garaget men ändå snabbt.  Framme i Uppsala ca 1 timme tidigare än dagen före. verkligen supersnällt  . TACK! :)
 
 
 
Day 3 
 
sen var det en ännu tidigare morgon i uppsala , hade ca 40 minuter väntetid i stockholm och då gick jag och besökte en fin pelare som jag var med när den målades för ca ett halvår!! :) sen väntade några timmars tågresa hem,. men gick rätt fort för har ju min älskade iphåååån ! :)
 
 
 
TACKTACKTACK alla som jag träffade i stockholm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0