Angel <3

 
 
TRE ÅR SEN!!! <3 nu har dett gått 3 hela år sen jag stod där i kungsträdgården och frös...var så kallt men så fint!  sjukt trött var man oxå. natten före blev ju lite kaoz.. crazy memories... sov en timme innan jag drog till kungsan, var där för Darins skull , önskar jag hade vetat om dom bästa killarna i Broken Door då... men tyvärr gjorde jag inte det. eller jag hade ju hört deras låt på radio...önskar jag hade förstått hur bäst dom var innan, men såå sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt  obeskrivligt glad att jag förstår det nu... det går nästan inte en dag nu utan att jag lyssnar på Broken Door's underbara musik. :)
 
"Cause you are my angel, you saved me from danger
With you I´m no stranger, I won´t suffer any more"
 
otroligt fin text är det i angel, och dom andra
Broken Door låtarna, verkligen älskar Broken Door låttexterna. 
 
 det känns som dom här 3 åren gått hur fort som helst, men samtidigt känns de var flera flera flera år sen.. alltså mycket mer än tre... typ 10år... såå mycket har hänt på dom här åren i mitt liv...  både postiva och mindre positiva saker... så glad för dom som verkligen finns där för mig och gör så att livet blir roligare! :) Ni vet vilka ni är , alla ni ger mig sån energi ska ni veta! :) De är obeskrivligt vad ni betyder.... livet efter maj 2012 har varit såå fantastiskt bra!! :)  kan bara le när jag ser tillbaka på allt.....
 
För  6 månader sen var jag i karlstad med Therese , fantastisk kväll! :)
 
Härligt att det börjar bli  mer och mer vår... värmen stiger. 
snart ska jag börja träna ute....
Puss :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0