A day of happines :)

Igår var verkligen så otroligt bra dag, träffade dom bästa och hade superroligt :) 
 
Tidig morgon, buss till Borås och väntan i borås 1h ,tåg till Herrjunga , tågbyte och medans jag väntade på tåg 2 så såg jag Danny sjunga i tv4 play Todoelmundo, ville typ dansa på perrongen men nej hade sett lite dumt ut så hoppade de.. tåg 2 kom och tog mig till Laxå., såg på en intervju med Danny oxå, yeah där stod tåget mittemot så var bara o kliva på... åkte den till Kristinehamn, lite fail att det stod att tåget mot sthlm på en perrong och sen mot oslo/karlstad på andra sidan, o så kom tågen tvärsom alltså fel.. så de var massa som gick på fel.. men jag gick på rätt som tur var. Riktigt tur var det :).. framme i karlstad runt 11.15, underbar känsla att va tebax :) laddade mobilen på centralen sen gick jag och solade lite eller ja satt i solen iallfall.. härligt! :) sen åt jag på mitt i city... supergod mat ! yes :) stressade lite för jag skulle ta bussen till skoghallsparken , men väl på bussen så ser jag att jag har missat souncheck, de var ju det jag ville se. därför jag åkte så tidigt dit ut, men samtidigt så var det ju inte så kul i stan helt alone heller.. .men iallfall , lite seg väntan i skoghallsparken men gick rätt fort , jag mådde lite sådär ,var verkligen trött, sov typ ingenting natten före... klockan blev äntligen 15.30 och Anna kom och överaskade mig :) vi hade inte pratat på hur länge som helst, trodde jag hade gjort nått dumt eller nått , men hade visst fel, tänk vad missförstånd kan röra till det ibland.. några barn dansade till Amazing, duktiga! :)
 
 
 
sen blev klockan 16.00 och dom bästa gick upp på scenen :) kan inte beskriva hur glad jag är att jag var där och fick se dom . helt obeskrivligt bäst är dom! var så kul att  se en lång konsert igen, dom två senasste gångerna har de varit 10-15 min bara :/ iallfall fantastiskt underbart & se dom och sen träffa dom igen, längtar redan tills nästa gång :) och jag längtar GALET mycket efter att höra NYA LÅTAR , can't wait... TAGGAD!!! :)
 

Hann precis med mitt tåg hem oxå, TACK! :). på vägen hem behövde jag inte byta så många gånger, bara en gång i öxnered (haha ligger vid vänersborg) och inte så lång väntetid heller.:) även i Borås var de 20-30 minväntetid..:) Superlång resa , och kanske inte så kul hela tiden, men helt klart lätt värt att åka!!! alltid så himla kul och träffa dom bästa!!! :) Såååå glad och tacksam jag var när jag somnade och är det nu oxå , sitter och ler när jag tänker tillbaka på gårdagen, och alla andra dagar jag träffat dom :) och så tänker jag på hur bra dom får mig att må bara genom att vara den dom är och att dom alltid så underbara och att dom gör världens bästa musik!!! Thanks so much 4 yesterday! :) <3
 
Tycker om er såååååå obeskrivligt mycket :) <3
 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0