nattinlägg<3

Så blev det ännu en sånhär natt när jag sitter och lyssnar på musik och tänker... 
tänker på att hur saker kan förändras så fort... och på hur mycket jag saknar sommaren, och hösten....
 
Det finns få låtar jag kan sitta och lyssna på om och om igen... Broken Door's låtar är några utav dom. jag kan sitta och lyssna om och om igen utan att tröttna. så bra texter och så bra låtar. kan inte beskriva riktigt vad det är som gör att jag tycker låtarna är bra, dom bara är bra, eller jag menar dom är bäst !!! ;) <3
 
Om jag bara får välja 2 låtar jag fick lyssna på i hela mitt liv (med 2 olika artister ) så skulle jag valt en Broken Door låt och en Darin låt... hehe ;) för ett år sen hade jag troligtvis valt en Darin låt och en Danny låt.. .but time changes...klart jag gillar Danny fortfarande men inte lika mycket längre...vet inte varför men de känns så bara.som att jag börjar gilla han mindre... men gillar fortfarande hans låtar o så :) och är glad för dom bra dagarna jag träffat honom, och glad för alla vänner jag lärt känna tack vare han...
 
Nu är det 12:e januari det betyder att om 6 dagar släpper Darin sin nya singel
om 8 dagar börjar min dans :)
18 dagar tills Darin släpper sitt album !
 
3 underbara dagar att längta till i januari! :)
i'm so exited på att höra Darins nya låtar , i'm so exited på att höra Broken Door's nya låtar också...
hoppas verkligen man får höra dom snart!!! :) under tiden går ju dom låtarna från skivan på repeat på spotify ;) hehe
 
minns känslan när jag var påväg till karlstad i november när mina kompisar var i Örebro , hur himla rätt de kändes att vara påväg till karlstad istället för att åka mot örebro. ;)
 
 
klicka på bilden och följ dom på twitter ! :)
 
Nu borde jag sova innan det blir morgon, godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0