light in my life <3

Mitt i denna mörka årstiden så känns de ändå ganska ljust ut, allt tack vare mina underbara vänner! vore ingenting utan er. you know how you are :)
 
Det är helt galet att de är bara 2 veckor till julafton och 3 veckor kvar på detta året!
men jag har inte lika stor seperationsångest för att lämna detta året, som jag hade för att lämna 2012!
2012 var ett speccielt år. hittade lite mer vem jag är det året! och lärde mig mera att se vilka som är mina riktiga vänner osv.... varje år har ju både positiva och negativa händelser...men allt blir mer och mer postivit i mitt liv!
 
Idag har jag haft praktik , så undebart att se alla godingar igen! 
och sen efter det träffade jag en vän och fikade. 
och juste helt spontant på bussen träffade jag Natta på bussen! 
ungefär 2 år sen jag och hon träffades första gången. :)
 
 
bild från 13 november :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0