Växjö & Göteborg , awesome days! <3

Heejheej! varit extremt dålig på att uppdatera bloggen , haft fullt upp , nu har det äntligen blivit veckan som jag längtat efter, längtar så mycket tills helgen!! :) Idag var jag ute och gick en promenad i 1h det var så härligt! ;) Så vad har hänt sen jag bloggade senast?! :) 
 
Åkte till Växjö och träffade Saknade Ellinor, vi checkade in på hotellet & efter
en stund mötte Therese upp oss , vi drog och träffade State of Drama , köpte skivan som jag redan hade innan ;) men den är grym! "det känns som de var igår"  haha  xD ja de var ju bara ca en vecka innan jag såg dom xD gick iallfall lite sen på stan och åt, drog tillbaka till hotellet träffade Emil, Sebbe och Rickard i lobbyn.. ;) Sen träffade vi även Stefan lite :) highfive i hissen :)
 
 
Vi drog iallafall ut till rixfmfestivalen 5 minuter före de började, vi stod ganska långt bak men de var grym publik iallfall i början ;) Sen såg vi Rydell & Quick på natten.. haha extra fin stavning jag hade på dom när jag la upp bilden på facebook, haha, men dom är grymma ! ;)  Sen den grymt roliga rix fm eftefesten ,GALET! ;) <3
 
Grym rolig kväll & natt.. bilderna får tala för sig själva ;)
 
 
Med 3 timmars sömn så var det dax att gå upp och äta frukost, för att sen åka hem... var så sjukt trött  och direkt när man kom från tåget till Borås så besökte jag min faster och kusin lite och åt jättegod mainnan det var dax att dra hem :)
 
grönsaker är gott :) 
 
 
Var hemma och tog det lungt i några dagar innan det var dags för mig att åka till Borås, mötte Simona och vi åkte buss till Göteborg! :)  Satt och Chillade i solen, och en gick vi och åt lite. Sprang på superfina Johnel :)
 
Eftermiddagen gick mot kvällen och det blev mörkare och mörkare, det börjde samlas mer folk vid scenen. :)
Såg några jag kände igen men annars var det nästan bara nya människor där..
 
Viktor stålberg :)
 
 
Eftersom det var mörkt och sjukt hög scen så blev inte bilderna så bra... men här iallfall några :)
  
 
 
 Efter den grymma konserten fick vi vänta någon timme på bussen skulle gå så vi kunde komma till Borås, Åkte med Simona hem och sov där :) Såå grymt rolig dag och grym konsert!  :)
 
 Rix fm bilderna från göteborg, tar vi i ett annat inlägg blir så mycket annars + att jag inte laddat över dom till datorn från iphonen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0