Sunday evening :)

Så var det söndag igen, veckan går så fort.. fast den ändå gått sakta.... denna helgen har jag absolut inte gjort någonting, suttit vid dator hela helgen typ, bra :(  hela kvällen igår tillbringades vid movie maker, ett klipp krånglade jätte mycket, och envis som jag är ville jag inte ge upp, stängde programmet , provade igen, startade om datorn några gånger. gav upp .provade idag, samma sak.  insåg sen tillslut att det inte kommer funka med slutet i det klippet, så det kunde inte vara med, synd :(  
 
Nu sitter jag och taggar inför buggen ikäll, älskade dans, älskade bugg! som jag längtat... 
kommer bli så kul! inte dansat där sen i typ april.. .så längesen.. :(
 
 En månad sen Kalmar! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0