Så vare torsdag igen...

En grå och regnig torsdag :/ men humöret har ändå varit bra ändå...snart helg! (igen)  tycker att det nyss var helg xD denna helgen står ett kalas & bugg på schemat... och imorn blir det väl att se x-factor igen , hoppas jag! :)
 
igår såg jag ett repotage i kallafakta om parken zoo i eskilstuna, såg även ett program som sändes direkt efter (fast jag såg det idag på tv4play) blir så trött på att dom hela tiden förnekar och försöker bortförklara sig... jag blir så ledsen och illa berörd när jag ser djuren i frysboxarna... ush kan knappt fatta att de är sant. känns så overkligt!som en stor hemsk dröm... fram tills igår så har jag alltid viljat besöka parken zoo någon gång.. men nu har jag ändrat uppfatting... kommer aldrig åka dit. never!! 
 
kan mycket väl vara så att detta händer på flera djurparker? vad vet jag? 
 
nej men ush,.. jag trodde inte sånt här om djurparker, att man kunde göra så.. jag blir så upprörd. blir så upprörd också hur man kan säga en sak och sen säga en helt annan sak senare.... och försöker dölja allt. 
 
nej ush vill inte tänka på de här, men kan inte låta bli när jag blir så ledsen, upprörd och tycker att de är så hemskt, så hemskt att dom inte behandlar dom på rätt sätt!!! :(
 
mina fina pluttisar januari 2011 ! <3 R.I.P. Lissie<3
sista bilden, sista bilden och nästan den enda på alla 5... 
sista bilden på underbara Lissie , 2 dagar senare så försvann hon från denna jorden..pga av ålder..
är så glad för att vi fick många fina år tillsammans.... <3 
vi skaffade henne när jag var 8 år , så de var så sorgligt...
 
BEAUTIFUL SUMMER!!! <3 (bild från 2010)
 
längtar tills sommaren, allting är så mycket bättre på sommaren... även om hösten
också kan vara mysig! men de är så kallt :(  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0