TjaaTjaa! :)

haft en grym helg hos min kusin & faster :) lekt, spelt spel och busat med min kusin, sett på x-factor, så mycket båättre & en film :) Darin är så himla bra i så mycket bättre.. och Danny var grym i x-factor både öppningsnummret och nya låten Delirios :) Helgen avslutades med 75 minuters bugg.. segt bara att de fattades hur många killar som helst :( så man fick vila jättemycket... hade tänkt se Andra avenyn men så funkar inte hemsidan jag ska kolla på :(. så får kolla om den funkar imorn :) har blivit beronde av den serien igen sen jag började se den i mitten av veckan. så himla bra är den.
 
 
Bästa bästa Broken Door! <3 saknar detta dygnet så mycket. saknar spelningen , saknar alla minnen <3 Minns hur glad och lycklig jag var detta dygnet , helt klart en av dom bästa dagarna detta året.! lätt!!! :)
önskar att jag får uppleva ett lika bra dygn som detta snart och längtar tills jag får se den grymma spelningen igen.. hoppas de blir snart. :)
 
Ska sova nu, godnatt! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0