I want it that way <3

13 november nu, det betyder 6 månader sen 13 maj....
när jag tänker tillbaka på den dagen kan jag inte sluta le. den var så fantastisk.
den vår lördagen spenderas i fina skåne med 3 vänner !!! :) kan inte riktigt fatta att jag har sett NKOTBSB live.
om jag inte hade haft bilderna så hade jag trott att jag drömt allt... 
 
det var roligt att  se & träffa killarna i a friend in london också :) som vanligt så är jag ju alltid så blyg och inte pratar så mycket men de är kul att lyssna. det är jag ju så bra på! lite kramar och hejdå och sen drog vi tillbaka in i arenan från korridorerna utanför och det dröjde inte länge innan NKOTBSB konsert började... "OSLAGBART MAGISKT I CA, 2 timmar REN MAGI , VILKEN SHOW!!!. HELT SJUKT EGENTLIGEN" . så skev jag i bloggen en vecka efter....det var verkligen helt magiskt jag minns hur man stod där och 6000 människor skriker NKOTBSB och alla sjunger med osånt. lixom de går inte beskriva... var man inte där så missade man något.
kommer BSB till sverige igen så ska jag försöka gå... och jag hoppas att jag får se & träffa a friend in london igen snart... just nu håller jag på och lyssna på en setlist som någon gjort på spotify med låtarna från konserten har 12 kvar... 
 
 
I will never forget 13th may 2012 <3
 
http://www.youtube.com/watch?v=1UYuVjB_LvM
http://www.youtube.com/watch?v=WYEJuSefzEE
 
Goodnight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0