Estello ft Pitbull & Roscoe Umali Till The Stars Come Out Official Video

 
 
Så grymt!!! 
Alvaro är så braaa, har sett han dansa bakom fler artister i några år... visste inte att han va så grym på att sjunga för än i somras då han var med på rix fm festivalerna och sjöng :) han är grym! om ni säger nått annat så kan ni inte höra så bra, hehe ;)
 
yeah , förkyld och feber nu, inte så kul.. inte gör det saken bättre att jag saknar massa. när jag är själv så här mycket blir det oxå att jag tänker så mycket, jag kom och tänka på att jag ger så mycket till folk och bryr mig om dom , så bryr dom sig inte tillbaka, eller inte lika mycket iallfall... det är ganska onödigt... jag har kompisar jag inte träffat på flera år som jag saknar, men tänker dom ens en sekund på mig? nej.. det är så slöseri med tid.
 
aja jag hinner inte skriva mera nu, ha en bra helg!!! <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Bästa, bästa, bästa Alvaro <3

2012-11-19 @ 00:36:26
URL: http://naninasfoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0