OMG!!OMG!! OMAAGAAD!! <3


SÅÅÅ PINSAMT, någon har lagt upp filmen på youtube...över 2000 visningar på 2 dagar :O
gulligt att jag blev helt röd i ansiktet , haha ...och jaa jag vet vad han säger i filmen, men om de nu va såååå äckligt så vrf torka bort ketchupen från mitt ansikte?:O haha xD

jag kan berätta att jag hade varit och köpt mat, stod och åt , hann nästan äta upp allt, john kom ut till oss fans, jag ba slänger matpåsen + min väska på marken...så kramar han alla fans, och även mig, o lyfter upp mig från marken, såå söt. jag går sen och slänger maten (eftersom jag inte gillar o skräpa ner osv) aa så jag går bort en bit från john o alla fans över på andra sidan gatan, sen är ja på väg tillbaka men då springer john över till den sidan ja var på först, jag o lollo springer över o så frågar jag han om bild som man hör i klippet, så sen hände de som hände i filmen, aa gud så pinsamt!!! men alla verkar vara avis på mig om man kollar alla kommentarer på youtube, men why??? :O haha xD


jag hoppas verkligen att dom inte kommer ihåg mig när jag träffar dom igen, för de är jag nästan helt säker på att ja kommer göra det, dom kan gärna komma tillbaka till sverige i juni,juli eller augusti, de är typ lagom;)

puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där är seriöst världens sötaste video, så himla typiskt John! :')

2012-03-25 @ 14:00:20
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0