Bästa dagen på länge - 6 mars 2012 :'D <3

Gick upp ganska tidigt och tog bussen till falköping & sen tåget till Hallsberg, där jag skulle vänta i lite över en timme, f1 seeegt, gick runt lite, till ica bland annat ;) köpte lite frukt och vatten osv.  sen tillslut så var tåget jag skulle gå på på stationen, åkte mot underbara stockholm, bästa känslan när tåget rullade in på stationen, gick runt lite ,tills jag tillslut träffade Simona. och vi gick värsta omvägen till hotellet, haha xD chekade in osv.
fördrev tiden lite på vårat fina rum, awesome utsikt hade vi med från 7e våningen ;)  sen blev det dax att gå iväg ut på stan för att kolla vart Nalen låg och sen för att äta , när vi nästan ätit klart så kom Therese och hennes kompis Johanna dit, vi väntade tills dom hade ätit klart, sen drog vi till Nalen igen, typ 2 timmar innan insläpp, det var typ inga där, och sjukt kallt. men sen började en liten kö bildas, faktiskt ganska stor kö  Såg Alvaro & en till dansare gå in.efter en stund började dom kolla leg att man va över 18 och sen tillslut så började dom släppa in, jag & simona var först med att få säga våra namn på en lista där våra namn stod, lite coolt att stå på en gästlista, inte vare dag man gör det ;) hehe. väl där inne så tog simona min jacka o lämnade in den. medans jag tog platser åt oss. längst fram i mitten typ. :) väl där inne så skulle man vänta i ½ timme. lite segt att vänta, men sen kom Annie dit också och hennes kusin, och det började närma sig konserten, shiit kan inte beskriva hur lycklig och glad jag var när stod där, och sen när Darin klev ut på scenen , en shiit, såå lycklig jag var då. han sjöng Breathing your love, Run away , och en ny låt Right to this point, viva lavida , nobody knows och avslutade med Step up.  Alvaro var sjukt grym på scenen, dom andra också, men mest han ;) Sen var allt över, gick så otroligt snabbt.  vi gick runt lite, såg Darin ta kort med vipfolk innanför där inte vi fick va :( sen skulle Annie & hennes kusin gå :( vi sa hejdå till dom, och vi beslutade oss för att gå ut eftersom vi ändå inte skulle träffa han inne :( sen fick vi veta att han tagit bild med fans  där inne och att vi missade det :'( så vi väntade kvar ute, såg alla typ gå "/ vi var nära på att också gå, men fick magkänslat att han var kvar, såg en bil som jag trodde han skulle åka med, så vi väntade kvar lite till, så bara öppnas en dörr, och jag typ flyger in i Darins famn ,säger att jag saknat han massa, samtigt som jag får tårar i ögonen och han bara ler och kramar om mig ännu hårdare. och vi tar en bild..asså jag var sjukt glad.  shit.. i 1 ½ år har jag väntat på att få träffa honom , blev en kram till sen efter bilden. sen skulle simona ta bild och då fick jag va fotograf för snubben som tog bilden på oss stängde av simonas kamera, haha smart, vi sa till Darin att var sjukt bra idag och han tackade och sa hade bra o så och så fick jag en till kram! :D så bäst. asså shiit. han gjorde mig verkligen så glad. och shiit ville bara skrika när vi gick därifrån . men vågade inte även om sthlms gator var rätt tomma vid denna tiden när vi gick till hotellet. ;D väl på hotellet så tog vi det lungt , kollade på bilderna och tvn och pratade, skrattade, allt var sååå bäst. Natten & dagen efter tar jag i nästa inlägg :)













TUSEN TAACK DARIN,Simona,Annie,Alvaro,Therese & Johanna för dagen. :') :'D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0