Underbara Eskilstuna <3

Sov över hos Jennifer, vi vaknade vid kl 6 ,var så trött,  åt frukost och fixade. sen drog vi iväg till bussen. Åkte bussen i typ 45 minuter till Arboga, det märktes verkligen att vi var på landet, hehe.  Vi fick vänta lite på tåget, det stod inne på spåret, men ingen var där sen kom personalen.  vi gick på och tåget tuffade iväg. 26 minuter senare var vi framme i ESKILSTUNA . Direkt från tågfönstret såg man en Rix Fm bil, dom skulle hämta någon Rix fm personal. vi går runt och kollar lite . ser typ 1000 affisher om Rix fm festival. sen blev det ett snabbt besök på ett lyxigt hotell, gick sen en promenad , hamnade på andra sidan, så fint där! . gick sen tillbaka till ön där Rix fm festival skulle va, sen gick vi typ där vi inte fick vara. de var inte avspärrat, ingen sa nått, men massa kollade. oops. haha  sen gick vi och köpte mat .såg en rix fm bil utanför ett hotell. Vi slog oss ner på en bänk och satte oss och började äta. fin utsikt man hade. vi satt där och chillade lite, höll på att skratta ihjäl mig när det kom en buss där det stod "SNOPPTORP " på hahaha asså omg, fint , där vill jag också bo haha :p sen såg jag herr & fru and simma i... ån? sen ville en söt nyckelpiga göra oss sällskap. :)
 
 
 
 
 
 
vi såg Alvaro som var glad, Jennifer ropade över gatan, och Alvaro frågade hur vi mådde:) vi orkade inte springa över. sen såg vi även när Pier & Tobias kom dit. Jennifer ropade på han med, sen gick Alvaro till scenen & BD åkte bil. då började vi med gå till festivalområdet. Alvaro stod på scenen och repade. sen gjorde även Pier & Tobias det också .sen skulle dom sjunga &  ha signering på lilla scenen. så kommer dom fram och är glada och hälsar på oss först, sen pratar lite med Lars-peter och några tjejer tog bild med dom, och sen pratar dom med några småkillar . sen sjunger dom. så kul att se dom igen, men lite störande att dom andra artisterna repade på stora scenen -.- . Jennifer sprang iväg till Robin Stjernberg som stod på stora scenen.  
 Hann se han lite innan vi drog tillbaka till Pier & Tobias borta vid lilla scenen, vi tog bild tillsammans med dom . men bilden lades aldrig upp :( synd. iaf sen skulle dom dra. vi sa hejdå och sådär. så bestämde vi att vi skulle ses sen... sen kom jag & Jennifer på att det var typ helt kaos bakom scenen i både Jönköping & i sthlm, så vi bestämde vi skulle dra till hotellet sen efteråt, eftersom de är lungnare där borta :) yes. sen var vi med i en tävling  där vi dansade. hahaha.. orkar inte ens veta hur många som sett de där klippet på youtube nu. . sen kom Robin till lilla scenen..vi gick fram efter en stund. Jennifer & Han var så söta. även jag kramades & tog en bild med honom. :)
                           
                          
                           
                          
                          
                          
                           
                          
                           
                          
                          
                          
                          
sen drog vi bort till hotellet. satt där på en stensak. Såg Broken door gå i väg,& sen så fick vi syn på otroligt trevliga Alvaro . kramades , tog bild osv med honom. Jennifer var duktig och filmade oss först när hon skulle ta bild hehehehe xD, de tyckte vi var lite roligt ! :D Nån som gick med Alvaro sa något kul sen frågade han om han skulle ta bild på oss, så fick han mig kamera ,efter ett tag skulle Alvaro gå in .Märkte sen på en bild jag tog att Jennnifer & Alvaro hade likadana skor. :p hehe. ...så såg vi när Broken door kom tillbaka, Hejhej igen :), sen fick vi se en vit bil med bild & text "ERIC SAADE" på . sen en svart som Eric körde. + en annan bil som var med dom... vi frågade när han var påväg in i hotellet om det gick bra att ta bild med han,det gick bra fast han ville ta bild med oss samtidigt (antagligen för det skulle gå så fort som möjligt) och då var jag smart och var snabb & frågade hans manager om han kunde ta bilden , och de var han snäll och gjorde så gav jag kameran till honom. snäll som han var så tog han inte en bild utan 2. TACK! :) kramades och så med Saade. sen satte vi oss på stensaken igen. sen va jag tvungen att springa in på hotellet igen eftersom jag inte orkade springa tillbaka till scenområdet bara för det lixom . Så när jag gick in i lobbyn så satt han där...hehe. inte alls pinsamt. och när jag gick tillbaka ut också. :)  sen när Alvaro skulle till scenen så jämförde Jennifer sina skor med honom, japp dom var exakt lika fast Jennifers var nyare. och hans var smutsigare:p sen drog Broken door från hotellet till scenen och då drog vi också.
 
                                 
                                    
                                 
                                 
                                 
                                
                                
 Agnes stod redan på scenen. jag letade mig fram , alla stod så glest så de gick superbra att komma rätt långt fram på sidan :) sen hittade Jennifer & Natta mig :) Robin sjöng,sen Frida admunsen, Bästa Broken door. så himla kul att se dom på en stor scen. var längesen senast :( sen var det Tone Damli & Eric Saade. sen var de slut , vi drog innan Eric Saade var klar. Det var en sur kille på hotellet så en fin italiensk resturang blev våran räddning för stunden :) så såg vi Titti gåendes mot hotellet. hon hade lovat ge alla kramar som hon såg. så även vi fick varsin ,hehe. sen kom underbara bästa mysiga Alvaro dit. Även denna gången var han hur glad&trevlig som helst, Natta ville ha en bild med han , så jag var fotograf. sen så ville Jennifer ha en ny också så fotade jag dom. kände att jag ville ha en till också. haha . så tog Jennifer på oss . även Natta fick vara med på denna bilden :) sen pratade vi o sådär. Han frågade massa saker och sen skulle han dra . vi kramades hejdå & puss på kinden. :) sen satt vi där en stund , och sen insåg vi att var tvungna att gå till tåget, så blev aldrig att jag träffade Broken Door igen här. men var sjukt sjukt glad ändå.!! :D så väntade vi på tåget, åkte i drygt 50 minuter sen var vi back in Örebro. där vi gick på stan, och jag känner mig mer och mer hemma i den staden nu ..:) varit där så mycket den senaste tiden. sen tog vi en buss till Jennifers mormor. :) 
                              
                                                 ~   ROBIN STJERNBERG ~
                                          
                              
                                         Bästa      ~   BROKEN DOOR  ~                       
 
                             
                                                   ~  ERIC SAADE ~
 
                             
                                             Fina NATTA & fina  ALVARO :)
 
                            
                                                           Finisar!! :)
 
                           
                                                 Me, Alvaro and Natta :)
 
                           
                                                                 A.E ♥
 
                          
                                                   Back in town in Örebro.
 
TUSEN TACK ALLA FINA UNDERBARA FANTASTISKA MÄNNISKOR FÖR DENNA DAGEN!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0