Min dag i Skövde 30/5:)

Gick upp ganska tidigt, åkte en timme buss till Falköping och sen tåg i 20 minuter till Skövde. all by myself. Gick hur fort som helst att åka dit. Jag gick och letade vart torget låg.Jag har aldrig varit i skövde förut bara på tågstationen. Hittade det ganska snabbt ändå, så skulle jag gå & leta efter en bankomat så sprang jag på killarna där på stan. hälsade,kramades och pratade lite så skulle dom gå till scenen.. jag gick och tog ut pengar, sen gick jag tillbaka och satte mig på en bänk som alla andra.Så kollade jag när dom fixade med scenen, efter en stund var dom klara, så började dom spela. jag gick fram efter ett tag, kändes jättepinsamt eftersom de bara var jag som stod där framme :(. iallfall så sjöng dom en stund, sen så gick jag & köpte skivan , så signerade dom ,vi tog bilder och pratade en stund sen skulle dom sjunga igen, denna gången bara 3 låtar. sen skulle dom gå och käka. Pier berätta att dom var tillbaka 12.15. alltså hade jag en halvtimme på mig att äta. så jag gick till Mcdonals och åt där , sen så var det dax att gå tillbaka för att se dom sjunga igen. efter dom sjungit spelade vi in en hälsning till Emelie :) klipp finns lite längre ner i bloggen, & så byggde dom ett torn, gick inte så bra , hehe :p.. sen var jag tvungen att gå för jag skulle dra till Emelie. :) Sa hejdå till Pier. men Tobias fick telefonsamtal just då så kunde inte säga hejdå till honom....

Jag trodde att dom 3 timmarna jag var i skövde skulle gå segt eftersom jag åkte själv dit, men jag hade fel, tiden gick hur fort som helst. Mycket tack vare att Pier & Tobias är så otroligt  trevliga!!! :D

Nu lite bilder.  Vi hade verkligen tur med värdet denna dagen :)
                            
                            
                               
                              
                            
                            
                            
                            
                            
                                     TACK BÄSTA PIER & TOBIAS!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0