Min midsommar helg 2012 ! :D

                                   
                      
                      
                       
                                       
                                      
                                      
                                   
                                   
                                
                                   
                                   
                                  
                                  
Några av bilderna som togs under helgen, har såklart mer, men får inte lägga in vissa , så får bli dom här ,åkte till min underbara faster i torsdag, sov över där & firade midsommar :) hade kul hela dagen och tiden gick så fort, helt plötsligt var det kväll  :) först var vi vid på en badplats och dansade kring midsommarstången, sen fick jag se några söta andungar. så cute dom var, och underbart att vädret höll upp medans vi var där iallfall, solen tittade fram också. sen hemma då så fikade vi först, sen spelade kubb, fotboll i regnet, åt grillad mat i garaget för de regnade, hehe. sen spelade spel osv. trevligt. lördagen så var vi bara hemma tog de lungt, var i trädgården o så. tog inga bilder denna dagen. på söndagen åkte vi till djurparken, regnade nästan hela tiden, men inte så mycket som tur var. tog några riktigt fina bilder som jag är nöjd med iallfall. på vägen ut såg man Darin, han var lite platt bara :( men tagga. 3 weeks left now typ. woop woop<3 
 
Yeah . ska sova snart. fast så är det inte mörkt än riktigt.. åh kom på nu att jag måste fota himlen.. Puss! Goodnight wherever you are<3

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: haha ja! :D

2012-07-15 @ 21:58:39
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0