En regnig dag i Örebro...

Hade pratat med Jennifer om att jag kanske skulle åka upp,men jag var inte riktigt säker på om jag orkade.fast efter att dagen i skövde blev så bra så tvekade jag inte längre :D
 
Gick upp tidigt igen, tog bussen till Falköping, fixade tågbiljett till Örebro. ungefär 1 ½ timme senare var jag framme, gick av på Örebro södra och gick mot scandic, skulle låna toan där.... och vem står då inte i lobbyn & pratar med hon i receptionen? Jo Tobias. Jag ville dom skulle se mig sen vid scenen istället,så gick inte fram :) Efter ett tag kom bästa saknade Jennifer som jag inte träffat på en månad. Hon berättade att hon sett Pier & Tobias utanför hotellet. När vi var klara så gick vi till det lilla torget, åh seriöst de var typ ingen där :'( mindre än i skövde. Fick världens leende från dom när dom såg jag var där. det började spöregna, så vi ställde oss under ett tak vid en dörr... .Dilnya kom & gjorde oss sällskap. BD tog en paus, Jag,Jennifer & Dilnya gick och åt på mcdonals.sen när vi kom tillbaka så stod dom & sjöng igen vi hade missat lite, så stod vi vid en lyckstolpe. Nån som jobbade där " stå inte och krama lyckstolpen ,gå fram istället"- haha älskar dialekten. :) Hahaha vi gjorde som han sa. så gick Dilnya & Jennifer iväg en stund, så kom Sara som de var första gången jag träffade, sen började det regna mer. då ställde vi oss i ett tält. sen var Sara tvungen att lämna oss :( DET ÖSTE VERKLIGEN NER ETT TAG!!! :O tur de fanns tält alltså,, P&T tog en paus igen så kom dom fram och hälsade  på oss ,pratade och var hur trevliga som helst, vi kollade upp hur kallt det var ute, den visade typ 12-13 men de kändes kallare, pratade julgalan, rix fm festival m.m. fast jag hatar att jag ska vara så blyg så vågar nästan inte prata :( sen skulle dom spela igen då. nu kunde man iaf stå ute. sen var jag tvungen att gå till mitt tåg , så vi tog bild, kramades och sa hejdå. Dilnya & Jennifer följde mig till tågstationen, så gick jag på tåget och så åkte jag sammanlagt 3 ½ timme hem igen. var lite trött , men det var såklart värt det! :)
 
                             
                                     
                                                          
                            
                             
                            
                            Såååå goda godisar!!! :) jag borde tagit fler, haha xD
 
 
 
                                 TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG :D <3
                                           , TROTS ATT DET REGNADE!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0