Second january.

Tjaa tjaa, första inläget för i år  :) ♥

"‎2011 börjar gå mot sitt slut,ett grymt,underbart,fantastist bra & roligt år på många sätt,det som bara varit ens dröm förut blev helt plötsligt sant & jag hart lärt känna många underbara personer i år.:) tack alla som varit en del av året både nya & gamla vänner.loveuall♥ och jag har oxå gjort massa skoj,never forget♥ Har lärt mig med att tro mer på mig trotts alla motgångar jag har upplevt.byebye this amazing year,:'( hello 2012 GOTT NYTT ÅR ALLA♥ "

en text jag skrev på FB i lördags.  jag är rädd för att detta året inte ska bli lika bra. men jag vill försöka göra det till vad jag vill att de ska vara. jag vill tro på att de ska bli bli bra. förra året var året då mycket förändrades. till det bättre. jag kan inte sluta le när jag tänker på allt som hände förra året.... miss that to much.
jag har också märkt jag fått bättre självförtroende. börjar tro mer på mig själv, för andra tror mer på mig också och inte bara trycker ner mig, jag har också känslor. även om vissa inte verkar förstå det.

skriver om nyår och så senare. här får ni en bild iaf.


suddig bild. men hade ingen blixt...

/puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0