say you will be there...


världens bästa jullåt just nu! lyssna bara på texten. ååh! <3
eftersom jag inte fick så bra klipp då så gjorde jag en film istället med bilder och sånt, är blanadat med internetbilder & sånna jag själv tagit under sommaren & vårenoch så. saknar sommaren verkligen, den var grym!!! :') saknar även dagen i kyrkan så mycket, saknar den helgen. saknar honom saknar tjejerna också som gjorde helgen helt awesome! snart är alla vi återförende igen + många många många fler <3 (okej jonah är inte med "/ ) men vi andra 4 då + många fler .. it's awesome! amazing! ååh can't wait typ. 

tidsinställt inlägg. vid denna tiden låg jag och zZZZzz sov.

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: Jag har sätt Danny två gånger i Borås. Men inget annat. Såg han även utanför hotellet när han var i Borås. Men vågade inte gå fram..

2012-01-20 @ 15:43:21
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0