Friday 13th January

Fredagen den 13e nu då, det låter ju bra :p
bra att de är fredag iaf! :D härligt .. helg då ! awesome!
sitter och lyssnar sönder på jedwards nya låtar som finns på victory plattan. 
sååå freakiiing bäst är dom! yes! 2 weeks left nu då!! åååh omg. 
inte alls långt kvar ju, kändes som det inte alls var längesen jag mötte jennifer i falköping förra veckan! 
längtar jag eller längtar jag till den 27 januari? haha fail att jag blandar svenska och engelska. haha xD
but whatever!  ska vara hela helgen hos mamma , kanske bloggar där eller så väntar jag till nästa vecka .
får se lite. ha det så bra i helgen iaf. puss på er!


<3

Kommentarer
Postat av: Lizel

Ska du ba se John och Edward den 27 eller även nån annan av ställena? ^^

2012-01-21 @ 22:34:25
URL: http://photex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0