Förlåt mig :)

förlåt mig för jag varit så dålig på att blogga :( gjort massa saker, shoppat i örebro med Jennifer & Dilnya och sen sett mello , ULRIK<3 haha eller ja han va bäst den kvällen typ (a). buggat x2, träffat mamma, spenderat massa dagar med min underbara kusin, ett besök på djurparken och träffade en katt där, eller var de 2? haha .xD sett en noshörningsbebis på en storbilskärm , stått 5 meter från en giraff typ..kollat mello, röstat på matte och sen blivit irriterad på att han inte kom vidare. :( lyssnat på matte & danny på rix fm . m.m



6 månader sen, kan inte fatta att tiden går så fort  , och att jag levt 6 månader utan
 att träffa dig, sister vi måste träffas snart igen:)


FÖR BRAAAA!!! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha tiden går fort :P

2012-02-21 @ 21:55:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: tack så mke! :)

2012-02-22 @ 15:14:06
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0