26 januari 2012 <3

Gick upp och fixade mig och tog bussen vid halv 12 till Falköping, gick på tåget och åkte, skön tågkontrollant där asså :), resan gick hur fort som helst, helt plötsligt så var vi i Göteborg, gick av och såg scenen direkt typ . och tjejerna , kramades lite och så, sen så kom Lina flygandes och gav mig en kram , hon var inte där från början...vi frös massa, drog till nordstan istället, skulle fixa födelsedagskort till mormor, så var de värsta hälsomässan där så vi skicka PM till Danny om varför han inte va där:p fixade klart allt vi behövde och så drog vi till scenen och då hade även johanna & susanna kommit dit ,så vi hälsade o så och även fixade klart det sista på födelsedagskortet till Danny..helt plötsligt ser vi han gå ut från hotellet och pratar i telefon, vi tänkte gå fram till han , men sen ville vi inte störa. :p och helt plötsligt var han försvunnen med, typ gick upp i rök eller nått.. :OOO
japp så väntade vi kvar där vid "ingången" till hotellet, nån timme senare så kom han tillbaka, såg han fast det var massa folk som hade kommit och det började bli mörkt, vi hälsade och kramades. aaw finis! synd han gick så snabbt, han inte ge födelsedagspresenten & födelsedagskortet :( vi gick och ställde oss lite i pressbyrån för de var f1 kallt, och sen började dom ropa upp vilka som vann en tävling med att träffa ulrik & danny. så ropade dom upp mitt namn, kunde inte fatta det..hörde inte att de va ulrik så skrek lite. fast ja sen så ropade dom upp vilka som vunnit Danny då var de både Jennifer & Dilnya, asså #HAPPYMOMENT!!!! shit. vi hade kramkalas och aah vi blev superglada :) shit fattar inte hur vi kunde ha sån tur att alla 3 vinner & man fick ju ta med sig en person med så vi visste inte hur vi skulle lösa allt. drog in på centralen och var där tills allt började. kom ut vid 18.30 och det var FETT MYCKET FOLK!!! vi kunde inte gå nånstanns slutade med att vi stod där vid spårvagshållplatserna, hahaha asså har nog aldrig stått så långt bak någon gång innan, men nån gång ska väl vara den första. :p iaf Danny sjöng först, tråkigt, man vill ju att den bästa ska va sist, aja. vi drog in igen  på centralen när...(minns inte vem de va som sjöng då) iafalla vi drog tillbaka sen och såg timbuktu eller ja såg och såg , pratade med massa vakter om vart vi skulle gå sen och träffa den vi skulle gå med som skulle följa oss till Danny. alla sa olika , dom hade typ ingen koll :( men sen när allt va slut så blev allting rätt. vi tog med oss annelie & emmy. så fick vi gå in på hotellet med hon tjejen, vi var typ 20 pers. alla där inne hade finkläder så kollade dom massa på oss när vi gick i helt "vanliga" kläder och så jackor. man ba sluta kolla.. iaf sen så kom vi till rummet där U&D satt. eller ja utanför, i en hotellkorridor. så fick vi veta att man bara fick gå in 2 & 2 och vi försökte lista ut hur vi skulle göra, men kom nog inte fram till nått.. så när de var våran tur så sa Dilnya sitt namn o hon ba då får du ta med en kompis, så gick jennifer med henne in, och så va de min tur. så sa jag mitt namn, då sa hon att jag bara får gå till ulrik, men nää så sa jag att jag hade pratat med nån utanför och så blev det lite rörigt, iaf så gick vi in, ulrik satt ju närmast dörren så han ba "vem ska jag skriva till" så sa emmy att han kunde skriva till henne. och stackars Annelie fick inte gå med oss in :O bara för man fick gå in 2&2 bara.f1dåligt, men sen såg Danny mig och log och ja ba "kom" till annelie. och tillslut så fick hon gå in till oss, vi gav Danny en present, så trodde han det var en bok eller choklad och typ bet på presenten, haha snutte<3 Så skrev han autograf på en bild typ eller ja sånt dom hade där..idolkort eller vad man kallar det, "Love M 'autografen' " sen frågade jag om han kunde skriva på backstage passet, så vände han den så de vita va upp och sen vände tillbaka, och sa typ att de blir snyggare så :p kramades o så.. stefan var lite sur för att vi var inne där så länge :( & verkar som han inte trodde vi vunnit:O så de borde han tagit reda på förut. iaf sen hängde jag&emmy & annelie kvar i rummet lite tills vi var tvungna att gå, så gick Danny sen. och vi var tvungna att gå ut från hotellet, man ville ju va kvar för man fick ju veta att Danny skulle uppträda på hotellet sen, man skulle ju typ smitit fast folk skulle typ sett att vi inte passade in där haha och dom hade stenkoll på att alla gick ut också :( Jennifer glömde sina vantar där inne , fast hon orkade inte gå och fråga om vi fick gå in och hämta dom.  Vi sa hejdå till Annelie & emmy, dom andra hade vi tyvärr tappat bort :( vi lyckades komma med en buss 21.00 från gbg. och var då 22.00 i borås. och då missade bussen hem så fick vi vänta 1 ½ timme typ och fanns inte så mycket öppet vid den tiden så vi drog till grand hotell, asså minnen där inne i lobbyn, har typ inte varit där sen den där morgonen vi chekade ut för lite mer än ett halvår sen...<3 bara gått utanför o så. iaf vi åkte hem till mig och var hemma hos mig halv 1 på natten. <3

AWESOME DAY, THANKS ALL ♥


awesome väder, fast kallt!!!


cool dicokula :p


chill vid hotell "ingången".


fyverkerier :)


Danny på scenen :p


Dilnya,Jennifer & Hanna :)<3


Annelie,Emmy & Jennifer :) BS<3


BS-passet <3


Glad Danny som får present av oss<3


"knäppis" loveu. min kamera va seg ja ba "vänta" så gjorde han nån knasmin :p


en bild som någon som jobbade på hotellet tog <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0