25 februari- Grattis Danny! <3

Tonight is tonight . :)

idag är det ingen vanlig dag , det är Dannys 26årsdag  :) Grattis grattis fina du.

2007, såå små och erik fick va med på ett hörn också :p


Kyrkan 2009<3

Södermalm 2010<3

haha min fail bild från karlskrona år 2009. (bilden blev mindre , kan typ inte ändra storleken på bilderna , vet inte varför :s )


Malmö 2010 :) haha bilden. xD  typ överlycklig på pressbryån :p

Stockholm 2011<3


Sommar 2011.

några av alla bilder genom tiderna. första bilden i detta inlägg togs för exakt 5 år och 2 dagar sen..det var dagen jag hörde Tokyo live för första gången. :D iallfall jag är så glad, hela dagen har varit toppen, jag har gått promenad, färgat håret, solat ute, fotat och lyssnat på musik, ätit tårta och bara haft ällmänt braa.. nu blir det snart att fixa taccos och sen äta om lite drygt 2 timmar, MELLO .f1 tagg på det alltså. känns som det kommer "försvinna" massa pengar idag :p hehe. Dannys låt Amazing är så bra, har lyssnat på svt.se. kunde typ inte vänta. alltså går den inte vidare till globen vet jag inte vad jag gör ? :O  iaf. GLÖM INTE ATT RÖSTA!!! :D vi ska ge han världens bästa present ikväll :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0