I’m feelin’ great Right here beside you :)

Är så dålig på att komma på rubriker , oftast blir det låttexter... xD och nu blev det en rad ur Dannys Amazing, den aukustiska versionen är så himla fin. <3
 
  I helgen var jag hos mamma, såg på xfactor och åt god mat. på lördagen så var mamma snäll och körde  till stora torup! haha xD hade ingen mottagning på ett tag när vi åkte i bilen och allt man såg var träd o så var det 5km kvar, haha kändes bra. sen kom vi in i byn och ba vart ska vi nu? så såg vi fina "parkering Danny" skyltar haha xD och så när vi parkerat fick vi snyggaste parkeringslapparna....xD 
 
 
Gick över en järnväg och sen såg jag scenen, var redan fullt på första raden men ställde mig bakom Annelie & Emmy.  och så var det bara att vänta , var superkallt även om jag hade långkalsonger på mig....klockan blev 12.30 och ingen Danny, klockan blev nog 12.45 ungefär innan han klev på scenen. Fina människor kommer alltid sent eller vad säger man? nej men iaf. jag började fota. Märkte att jag fick rätt så bra bilder ändå där jag stod. fast jag är kort och har längre personer framför mig så blev några riktigt bra. Kan bero på att vi var ute och de blir alltid bättre ljus ute. de vill säga  om de inte är mörkt ute för då blir de inte bra. xD Danny hade med sina 2 grymma dansare Alex & Amir.
 
 
Efter konserten på 25-30 minuter? iaf 7 låtar.
Tonight, Deliriuos, if only you,tokyo,all in my head, in the club & Amazing.
 
Efter konserten så mötte jag  Lina & Safiyo :) vi stod en stund och pratade . Såg Danny och dansarna vid bilen, Alex kom till oss fick några saker sen gick han med det till Danny vi trodde att dom skulle åka men istället går den underbara människan ut ur bilen och går till oss och kramas med alla oss fans som var där, . så vad kunde vakterna göra då? om han valde att gå till oss. ;) Glad att vi vara så lugna och att allt inte var kaos.. mycket var det att många var på framsidan..så himla synd om dom :( men ibland gäller det att vara på rätt plats och rätt tid... iallafall han åkte rätt snabbt och vi med. sa hejdå till tjejerna först bara. :)
hemresan gick hur fort som helst, mycket fortare än ditresan :) 
 
 
en av alla skyltar som satt uppe i byn xD
 
väl hemma så åt jag mat, la in bilder i datorn, vi åkte och besökte mormor och sen såg vi på så mycket bättre och åt pizza, mys!! :)
 
PÅ SÖNDAGEN vaknade jag tidigt och blev körd till bussen, buss till varberg!:) där det var över en timme kvar att vänta på tåget och orkade inte sitta på stationen så gick en promenad till varbergs fästning och havet. det var SVIIINKALLT kan jag säga, utan långkalsonger också.. asså gud. i skuggan gick det inte och vara, i solen gick väl ,men var kallt...blåste, fotade lite bilder...det var så fint! :) ♥
 
 
Tjugo minuter med tåg och jag är i kungsbacka... :) underbart väder även här, gick mot kungsbacka teatern. sån flashbacks jag fick , inte gått i kungsbacka sen den där dagen i april.... var inne lite på första showen och såg bästa Darin sjunga step up, en apa som liknar dig och nobody knows. och så var det en kul överasskning att Alvaro var där också ;)
 
 
sen träffade jag Emilia lite, inann de var dax att gå in på nästa show. såg på alla barn som dansade, duktiga dom var.  :)
 
fick inga bra bilder så satsade på att filma mest. :)
sjukt kul att höra alla låtar igen, de är ju aldrig fel....
inte heller fel när hela salongen klappar och sjunger med. :)
 
efter showen så hade jag ingen aning vad jag skulle göra där, var så tråkigt att vara där själv. bestämde mig att jag ville hem för jag orkade inte vara kvar, trots att de var två shower kvar...  jag hade bestämt mig för att nästan gå , men då fick jag syn på Alvaro som jag såg gick ut genom en dörr på andra änden av en korridor..så sprang ut och träffade honom :) kramades, pratade och tog bilder :)...jag hade verkligen sån tur att jag träffade på honom..det gjorde resan mera värd .är så glad att jag träffade honom. :)
han är så bra dansare och sjunger så bra också :)
 
det är över 7 ½ år sen jag såg han dansa med Darin första gången. 


 
så fint :) 
 
lämnade kungsbacka med ett leende för min roliga resa hem på 3 timmar. pendeltåg till gbg och sen buss x2 hem :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0