Bästa ! <3

 
 
Hej allihopa !!! Den här videon gjorde jag för lite mer än en vecka sen, den 30 november.. på dagen då de exakt var 6 månader sen jag träffade bästa Broken Door första gången i år ! <3 Det var en varm vår/sommardag... var där sjäv och trodde att timmarna skulle gå segt, men nej tvärttom...   var hur roligt som helst :)  och dagen efter skövde så åkte jag till Örebro för att se/träffa dom igen... en del var ju också att jag ville träffa mina kompisar men en del var ju att jag ville träffa dom igen :) 
 
och sen den här dagen i skövde har jag varit fast...sen den här dagen har jag börjat lyssna mer och mer på Broken Door's musik... . Förut tyckte jag dom var bra, men nu tycker jag dom är så bäst, älskar verkligen deras låtar !!! och jag har märkt hur underbara deras personligheter är , alltid så trevliga..  Jag valde att åka på många rix fm festivaler i sommras och sen har de blivit en del små gig under hösten och vinten, samt giget i sunne som var helt otroligt bäst!!! kan inte förklara hur bäst de var den kvällen:) ... och hur roligt jag hade där.... obeskrivligt!!!!  såklart har även dom andra gigen och rix fm festivalerna varit hur underbara som helst också ,varje dag på sitt specciella vis... mår alltid så bra när jag träffar dom...och jag är så himla GLAD & TACKSAM för alla dom här månaderna , allt jag fått vara med om, alla fantastiska minnen , alla spelningar och alla nya vänner jag lärt känna osv...
 
ser framemot flera roliga månder och år :)
 
 http://brokendoorsweden.blogg.se/
 
idag har jag inte gjort någonting och ska sova snart... 
ska nog ta och se ett eller två avsnitt av andra avenyn..  :)
 
Goodnight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0