Borås 19/7 ! <3

      
           
Jag gick upp någon gång vid 10 kanske ? tog bussen vid 12 mot Borås fotade den snygga skylten som är precis innan man kommer in i Borås. I Borås mötte jag upp Rebecka . Vi gick runt lite innan vi gick till hotellet, väldigt tajmat med att Darin & hans band kom dit någon minut efter oss. sa hej och sådär. men ville inte flyga på honom så gjorde inte det haha. sen satt vi inne på hotellet så gick dom förbi igen oså . så åkte dom till scenen och vi gick och kom fram före dom haha, så körde dom värsta omvägen också. haha ibland är det inte lätt :p  nej men hehe. sen gick dom på stan. så jag & Rebecka gick fram för att prata,kramas och ta bild med Darin. så himla underbar är han alltid
 
        
       <3
      
      Efter vi hade träffat Darin så gick vi och träffade Rebeckas kompis och vi åt på mcdonals och var knappt hungrig är ju van att äta frukost typ 6-7 (eller ibland tidigare) när jag är ute på mina resor ,så bara typ åt jag frukost typ halv 11 hemma eller något denna dagen . iaf sen gick vi till scenen och fortfarande hade ingen kommit dit :) så vi tog dom bästa platserna längst fram i mitten :)
       
                   Amanda & Rebecka!
 
   
     Soundcheck!!! <3 
 
 
 Nanana 4 timmar kvar. tiden gick rätt fort . vid runt 5-6 tiden så joinade ju Simona & Camilla och nån gång under eftermiddagen så kom ju Rebeckas kompis Johanna och var med oss också.   :) så blev vi interjuvade av radio och Borås tidning . haha! xD Även Hanna kom strax före 19. :)
 
 Förband : Bangatan, trummisen kom inte med på bilden...
 
 
Sjukt bra konsert!! har inga ord som kan förklara, han är så bäst!!! och publiken var taggad iallfall vi längst fram!!!  Jag hade verkligen saknat att se en hel konsert och man såg verkligen på Darin hur mycket han älskade att stå där på scenen och sjunga för oss , jag fick tyvärr inte så bra bilder eftersom min kamera inte är den bästa  :(  Efter konserten kvällen avslutades iallfall med att kolla på Willez i stadsparken medans jag väntade på att min buss skulle gå hem dom  var riktigt bra faktiskt och rätt många folk där.   :)
 
 
                         TACK alla underbara som gjorde denna dagen helt fantastiskt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0