Somebody to love.

Sitter och lyssnar på Justin biebers låt Somebody to Love .superbraa låt!;D
hörde den för några veckor sen. :D såg nyss lite på kvällen är din, när en tjej träffade John & Edward. det fick mig och tänka på dom gånger jag träffat dom..hur mycket jag saknar allt, speccielt malmö 23-24  juni, obeskrivligt bäst var de där nere! <3 åååh. :'D


en bild från när vi (jag, mamma, mammas kille & min bror)  var nere vid havet vid påskafton. :) det var jättekallt, blåste jätte mycket. :(   men annars var det mysigt!

den senaste tiden har jag också sett på Titanic i 3D, Leonardo dicaprio<3 Har också sett Prinsessan Lillifee 2 med min underbara kusin, trevligt det var att höra Dannys röst lite då och då i filmen , hahaha xD jag har gått i skogen 2,5 km, haha. och så grillat korv vid en sjö..3vligt. träffat min faster och underbara kusin också, ätit mat med dom osv, haft jättemysigt! varit nere hos mamma och myst med våra katter, , dom är så underbara. fikat hos mormor osv. så har jag dansat bugg också för lite drygt 1½ vecka sen, såå tråkigt nu att det är uppehåll till september :'(


mys med 2 katter i knät, hehe ;D<3

Nää ska logga ut snart,  o sova, ingen bloggning imorn. bloggar nästa vecka igen.
Puss Gnight<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0