Känslan som uppstår när man inte kan göra något åt saken, men så kan man inte göra nått :'( ♥

Kom inte på nån bra rubrik så tog min senaste status på fb som rubrik :p jaa blandade känslor just nu.. eller rättare sagt livet är rätt bra nu. idag har varit en fin dag, sol & 20 grader. najs, känner nu i efterhand att jag borde varit ute mera, men nä nu är de försent..får hoppas det blir fint imorgon också...

"Quit playin’ games with my heart."
låttitel på en backsteet boys låt. lyssnade på den innan så sjukt bra. eller ja jag såg musikvideo och den är bra.. lyssnade på texten lite. just låttitlen är bra. eller jag känner igen mig i det.  jag har så lätt att lita på folk, släppa in dom i mitt liv och sen bara spelar dom en spel och lämnar mig... riktiga vänner gör inte så dom finns kvar där.

för 6 år sen så träffade jag Darin på Gekås om ni ville veta.! :) var fett långt dubbelbord och ja hände inget specciellt, vi satt på hans stol sen efter han åkt.. yaah coolt!<3


mini Darin.

nu ska jag hem och se sista avsnittet av Breaking news med filip och fredrik! :)
puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0