26 september! <3

 Äntligen en dator, fast med modem-internet såå seegt! so old, men har lyckas vara inne lite på bdb iaf. och sett att Dannys iphone har gått sönder :( och sen varit inne på fb, hittade en bild som Tove tagit :) Helgen har varit underbart kul :)  mysig spelning i Kållered med fina vänner. jättemycket blickar på  alla oss längst fram. "'Cause we are one unifed , i feel love so strong" <3 jag klarar inte när han kollar rakt i ögonen. efter fyra låtar så blev det signering. hamnade jättelångt bak först. men sen gick vi fram några meter till julia & dom...förlåt  alla som vi gick före , men vi ville ju stå med dom <3 kändes som vi inte skulle komma fram att dom skulle bryta sigeringen, men hann precis fram.  "hej marika" gav han häftet han skulle signera på. han sa typ inget så jag frågade hur han mådde.. "bra" .. så gav jag han ett brev "är de till mig?" "jaa". som han stoppade in i jackan sen. :) vi kramades och samtidigt pussade han mig på kinden :)<3 sen gick jag ifrån..nån sekund efter så gick danny från bordet, var typ näst sist .så himla synd om alla som han gick ifrån,asså hur dum får man vara att boka allt på en dag? :S iaf efter han åkt så hade vi kul på mcdonals och sen så var vi en affish rikare allihopa..älskar våran idé om att ta den stora duken som hängde på ett hus. haha men såklart var vi inte seriösa :p


Hahaha vad kollar han på egentligen? xD

Fler bilder från kållered kommer sen.


åkte sen till fbg, sen hämtade mamma mig i ullared, åt mat lite och sen åkte vi tillbaka till falkenberg, grand hotel. alltså shiit vad jag fick flashbacks från 2008. fast jag bara var i klubben och inte på hotellet, drog in iaf. och precis då gick casper förbi och hälsade på oss. sa vi hade missat när dom spelade innan, men de var typ bara för dom som åt där.. iaf vi köpte cider och satt vid ett bord och väntade tills allt skulle börja, jag satt och tänkte på hur kul de var den natten för lite drygt 3 år sen. att jag var så nära den platsen som betyder så mycket! Galet egentligen hur bra det var & hur kul vi hade det bara några meter ifrån där jag satt. och x antal våningar upp :p  iaf dom gick på scenen och började spela , dansade lite & några var riktigt bra. sen spelade glennartz .  älskar hur bra dom är fast dom inte alls har spelat så länge som Arvingarna. :p sen spelade arvingarna igen och de blev paus. Christopher gick förbi oss och kramades. sa att d var kul vi var där och om vi tyckte dom var bra. såklart vi tyckte! :) yes. och sn spelade arvingarna rock & schager, dansade lite till och stod och klappade & så sen. sen var de slut och då pratade jag lite med Lasseman & tog bild med han. men sen orkade jag inte stanna kvar så vi åkte hem.

Bilder från falkenberg kommer sen!

igår var kaos. sov till 14.00 för jag inte orkade gå upp. somnade ju halv 4 ju.. åkte buss till borås, sov på bussen också haha xD sen blev jag hämtad och vi åkte hit. nattade min kusin. och råkade somna då med. haha halv 8. samtidigt som True talent började. nä min faster har inte trean :( och vaknade precis lagom till att de var slut . haha... idag är de 2 år sen man stod på en motorväg och kollade på emd. haha crazyy day , haha inte lite galet att åka hela natten :p men ja de var ändå kul. :p


 nu ska jag vara barnvakt åt mina sötnos kusiner .. puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0