HAJ in my heart <3

hahahaha rubriken!  så j*vla bra... men de bästa är att ingen fattar. xD asså antagligen är de så lätt så de blir svårt typ. :p hahaha asså jag skrattar fortfarande åt allt som hände i helgen... hahaha asså vi är så roliga xD

Lina kom till stan vid 15 i fredags, fixade dricka sen gå hem till mig, asså HATA backarna, typ hur jobbiga som helst! men bra träning iaf, haha. sen typ hem till pappa för att sitta vid datorn lite sen hem & gå till ICA, handla lite, taccos grejer och mera dricka, 1 KG godis, har typ lika mkt kvar kan jag säga, eller ja lite mindre,fast Lina fick med sig sin påse hem. iaf buss hem från ICA & kolla rampljuset , haha Erik är så rolig, och 3e programmet jag ser denna säsongen , missat en del :p sen tog fram 2 brödskivor från frysen som vi skulle äta, fast sen kom vi på att vi skulle laga mat. så vi åt aldrig bröden, sparade till lördagmorgon istället. såg på idol sen & en film . pratade massa och spelade spel, somnade kl 4 typ.


Hahahaha Saucedo - sås typ! xD hahahahahaha.

sen vaknade 11 typ, åt frukost, såg Play it for the girls musikvideo på dvd, haha lilla Danny :p , städade och fixade taccos åt oss och Felicia & Erica som kom på besök till min nya lägenhet :) vi åt taccos och skrattade & pratade lite , fick se en liten rolig video också. haha såå kul  xD och så läste vi några frågor från ett spel "vad heter föraren av flygplan? Polis,Polack,Pilot eller Pingu" hahaha bästa alternativen ju:p :D xD. .xD. dom åkte vid 18 nått :( men när dom gått precis så kom vi på att dom glömt bilderna som dom skulle få...vi fick slänga ut dom från balkongen, haha tänk så hade dom kommit på grannens balkong men de gjorde dom inte som tur var & sen så en liten stund efter så fick Lina sms av sin kompis, asså hon ba började skratta och la sig på golvet i min hall ,haha jag  fattade typ ingenting, men sen berättade hon asså haha nej inte så kul egentligen, men ändå kul på ett sätt :p, och sen berättade hon mer, man ba ville typ inte veta de egentligen, men så vet man de nu ändå... vi tog sen en promenad till pappa för att fråga om jag fick låna datorn, men det fick vi inte, hoppas att jag blev glad :( träffade världens finaste katten ute sen, såå himla mysig.! men vi drog tillbaka in sen för de var kallt! fick sms från pappa sen att jag skulle haft en dator om jag inte lagt pengarna på fel saker, asså lagt dom på Danny. hahaha lagt på danny! omg!  inte okej bilder vi fick upp framför oss båda två :O  vi åt taccos, lyssna på musik, skrattade, , Lina berättade om en rolig dröm hon haft , vi åt godis sen lite längre fram på kvällen mot natten, haha de där lät lite kul men haha, så var vissa killar med oss & Annelie,Emelie,Emmy & Julia. hahaha asså roliga vi är ja. ! :p timmarna bara flög förbi. och de blev typ morgon. Lina berättade en rolig historia innan vi somnade. den hette typ "EMD campar" den borde typ finnas på bok! japp! <3










WTF.. för den vill man ju äta!!! xD
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH xD.

vi somnade iaf sen vid halv 6 , vaknade vid kvart i 11, lagom till True talent repriserna var! :) åt lite godis och sen frukost, och sen mera godis.   Malaco Choco Crunchy såklart! :p (a) & lite nånstopp ocksåå vi hittade en ovanlig form på ett nonstop .HAHAHHAHAHAHA asså xD vi  fixade och så sen samtidigt som vi såg TT.. sen hann vi inte se alla repriser utan vi fick gå till stan ,där jag var tvungen att säga hejdå till Lina :( de gick samtidigt en buss hem till mig som hennes buss gick, så de var bra. yesyes! såg slutet av TT . sen sen sorglig film "höst i newyork" :( <3
sen typ såg jag på lite allt möjligt.. innan jag dushade & gick iväg i höststormen, var motvind , men väl där så var det superskoj .  "du är såå jäkla bra" "de är alltid kul att dansa med dig" .. man blir så glad! :) alltid kul att höra sånt. händer ju inte så ofta! :) jag ångrar verkligen inte att jag gick dit för nästan exakt 4 år sen, fast jag inte visste vilka som var där eller nått. nu känns allt bättre. känner ju ingen riktigt där men ändå har man setts varje söndag i 4 år, okej inte när de är paus & så över jul&sommaren. och alla har ju inte varit där hela tiden men vissa... den timmen som buggen är går så fort man bara önskar att att tiden skulle gå saktare då, man vill ju inte hem. men så måste man :(  iallfall de kunde inte bli bättre slut på denna helgen! helt awesome! <3
Blev inte så mycket bilder typ,  TAAAAAAACK alla som gjorde helgen såå bra, specciellt du Lina! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAJ = Henrik, Aaron och Jonah? ;)

2011-10-12 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0