en helt vanlig tisdag...

Tjaa tjaa. idag är det en helt vanlig tisdag typ..händer inget kul, as usual typ.  pissväder ute. #hate it.
drömde massa kul inatt, fattar typ ignenting, drömde att jag köpte jedward sockar. asså typ sockar med dom på. hahah på en marknad här i stan. ja det kommer ju hända ! hahahaha xD nej men seriöst, vet inte vad jag ska skriva.. vill att veckorna ska gå så de blir november! (a) så jag kan träffa Jennifer! läängtar så mycket . yes!! <3


en knasbild som jag gillar från 1 ½ år sen. duktig jag var på att ta bild på oss va? :p okej har klippt bilden lite, fick egentligen med hela mitt ansikte typ, men så fick jag inte med Dannys fina hår :( okey bilden hade kunnat varit sämre. men jag är verkligen inte bra på att ta bild på oss, han är bättre (a) <3
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0