la happiness. :'D <3

Tjaaatjaaa, känner att jag är så bra på att blogga just nu. eller inte,..har typ inte tid :( eller rättare sagt har inte haft nån dator att blogga med :( ska blogga om förra helgen & förra veckan sen när jag har tid. lovar (a)
idag har jag inte gjort mycket, gick och hälsade på mina saknade vovvisar på min praktik jag började på för nästan exakt 1 år sen<3 dom var såå mysiga. f1 fint väder idag med. yes yes...
har en del dagar jag ser framemot nu i november & sen i januari. kalasbra! :'D


Saknar er, saknar 23-24 juni.<3 saknar 17 september.
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Hej! Yes, jag har tagit bilderna helt själv. Haha! det flesta bilderna på bloggen är mina egna. Det är en på Darin där som inte är tagen av mig, dock. Zorro, du vet ;)

Tack så jättemycket =)!!

2011-11-09 @ 23:45:11
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0