el final <3



TACK ALLA som röstade så min bild kom till final, betyder så mycket!! nu är de 40 bilder & dom 12 som fått mest röster hamnar i en almenacka skulle vara sjukt kul om min bild kom med!  :D

skicka mer än gärna iväg ett eller två sms & rösta på bilden så är ni gulliga! :)
SMS:a HN LUSSEKATT 35 ditt namn och adress till nummer 72099! kostar ca 5 kr.
 Fram till 4 december kan man rösta! :)

som jag skrev för någon dag sen så rullar livet på & allt är såå bra!! :D träffade en saknad kompis igår, väldigt trevligt, vi fikade och shoppade lite. jag lägger in bilder på de jag köpte sen i början av veckan! :D   



jag känner på mig att imorgon blir en bra dag!  Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0