torsdag 12/5

I fredags åkte jag till borås efter praktiken, då mötte jag Lasse,Marie och sötnos kusin och sen en stund senare kom även min bror dit , vi åkte hem till min faster fast först handlade vi lite, var hemma en stund hos min faster, sen kom saknade Madde dit. vi fikade ,lekte med min kusin och pratade gamla minnen och vad som ska hända i sommar & så . underbart. sen så gick hon hem... åt mat och såg på tv innan de var dax att sova.



lördag gick upp åt frukost, pusslade och lyssnade på Dannys skiva med Myra, och sen åt vi mat sen gick vi mot cirkus skratt som var en bit bort, kom dit en hel timme före det skulle börja.. haha så segt.. men en timme är ju ingenting att vänta egentligen, det var gaaalet varmt så stod i skuggan ett tag, sen tog dom bort staketet och så fick man gå fram till cirkusingången. så stod vi där sen stund, sen släppte dom in, var bara en familj före oss.sen var vi in, tog dom bästa platserna typ loge platser. (a) så väntade vi där en liten stund innan allt började. de var en stark man som böjde en järnsak, och slet loss en kedja. en clown som var sjukt jobbig hörde inte ens vad han sa. två tjejer & en kille som jonglerade. hästar och hundar , två som gjorde konster på ett bord. och så han starka mannen och en tjej som åkte rullskriskor på en rund sak och gjorde konster.  och sen en som buktalade. totalt var dom 10 pers bara och lite kul att dom fick hjälpa till i pausen & sälja saker med ponny ridning och sånt. efter drygt 2 timmar så var cirkusen slut (var paus 20 minuter också)  den var helt klart värt 45 kr , fasst jag behövde ju inte betala men min faster gjorde :D går ju inte jämföra med cirkus maximum, men kul med mindre cirkusar också.  efteråt så promenarade vi hemåt. åt mat igen och såg på tv . sen var de dax att sova.



sen söndag sov jag läänge.  min tredjedels kusin var & hälsade på men dom han åka innan jag han äta frukost klart. men jens var kvar så vi hälsade lite. sen åkte han också och bella,malin och christer kom på besök, vi fikade och hade det mys i trädgården i solen, lekte ta fatt med mina kusiner. så kul.. var verkligen längesen jag träffade bella också.  :) vid 5 tiden så åkte vi mot borås. malin skulle fixa en sak och christer skulle köpa nått på ica, på den ica.. nej kan inte ens fatta. iallfall jag & bella satt kvar och så lyssnade vi på in the club på min mobil, han inte ens lyssna klart innan christer kom tillbaka. :p sen kom även malin och vi åkte hemåt.  såg på bolibompa med Bella , sagor från zoo . gulliga noshörningar. haha. sen åt vi mat, varma mackor. och sen fick jag låna deras dator :) tills pappa kom . så ringde mamma , pratade en stund sen kom jag hem hit och inget hände..


blir två bilder från helgen, fler kanske kommer sen...
allt är lite slarvigt skrivit för jag egentligen inte har tid...

18 dagar kvar :')

/ puss ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0