26 april - Halmstad <3

För en vecka sen var jag i halmstad :) <3  skulle bloggat tidigare men har varken haft tid,lust eller ork att blogga. men jag kan berätta lite kort om dagen :

Jag vaknade hemma vid 9 tiden , åt frukost, dushade och satt lite vid datan, hade bestämt att vi skulle åka hemifrån 12.30 så de gjorde vi, var framme en halvtimma senare i falkenberg, där väntade jag på tåget en stund så kom tåget, gick på längst bak nästan och gick fram mot tåget, mötte kontrollanten , han frågade inte om biljett :O knas , iaf satte mig, dryyygaste resan ever typ, kändes som jag aldrig skulle komma fram och ändå åkte jag bara en kvart, kom fram och fixade biljett hem, blev vuxenpris 81 kr , för en kvart. japp billigt och bra! (y) gick vidare mot nolltrefem såg inte en enda människa där, gick till mcdonals istället och åt, var såååå varmt där inne. sen när jag ätit klart drog jag tillbaka till nolltrefem. satt där en stund, hörde förbandet repa och sen såg jag dom också tror jag.  Emma & Hanna gick förbi och hälsade, sen gick jag en sväng till,. Lovisa & hennes kompis hälsade jag på sen gick dom  och sen satt och och lyssnade på musik. klockan gick så segt, trodde aldrig att dom 2 timmarna skulle gå.var så segt att sitta där & ensamt. fick ett dumt sms "hej du är ful hejdå" . ja mogna tjejer. ! :O  iallfall sen vid 16.30 så kom Annelie dit, då blev de genast mycket roligare att vänta, satte på oss dom snygga banden . sen var de insläpp visade leg för vakten och gick in, stod vid en dörr, sen så släppte Emma in oss, fick bästa platserna :D så började väntan igen... segt, segt segt, sen blev klockan 18.00 och allt började ! <3 förbandet var grymt bra, fasst jag var rätt så trött ville bara se Danny . så när dom spelat en stund så blev de paus igen. sen kom bästa Danny. har verkligen saknat sologigen, har inga ord för konserten, kan inte beskriva, allt var så bra, dansarna och allt. filmade jättemkt , kommer upp något klipp i framtiden . :D asså de var gal1 bäst!  Emelie ringde så hon fick höra nästan allt i telefonen, spelade också in, men sen försvann de klippet i telefonen , antagligen fanns de inte så mkt plats eller så tryckte jag fel när vi la på. när allt var slut fick emma en mysig kram av Danny och pratade lite & sjöng en låt acapella sen så gick han backstage, vi var kvar en stund, pratade och tog kort med förbandet & såg Danny åka , sen mötte vi dansarna tog bild och pratade med dom också :) sen drog  vi till mcdonals , köpte inget eftersom jag skulle spara pengarna..gick runt lite i halmstad tills jag var tvungen att springa till mitt tåg,,  trodde jag inte skulle hinna, var framme 5 minuter före faktiskt så de var ju bra. :) tåget stod inne, gick på . så började tåget rulla. smsade med mamma som skulle hämta mig i falkenberg efter sitt jobb. hörde en kontrollant, längre fram i vagnen  men så bara gick han förbi mig? :O hade min biljett på bordet framför.. haha asså. varför kollar dom inte biljetterna? :O iallfall gick av i falkenberg och där stod mamma på stationen, åkte med henne hem & var hemma någon gång vid 22. såg på tv och sen gick jag och la mig var så trött..

Tack Danny, Annelie, Emma och alla andra för en grymt bra dag! :') <3


vi & dannys dansare.

fler bilder kommer senare.

/♥


Kommentarer
Postat av: linda

tack marika :D <3

2011-05-03 @ 18:52:42
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0