minnen <3

Åkte till älskade Mamma på fredagen och sov över, upp tidigt på morgonen vid 4.30 :) frukost och fixa., vid 5.45 så åkte jag och Mamma mot Falkenberg, hon skulle jobba , släppte av mig på tågstationen, var fortfarande mörkt, fotade lite, men blev fail eftersom min kamera in kan fota när de är mörkt typ :// eller jo den kan den , men blir inga bra, men var f1 kallt så gick in istället och där började väntan. gick ganska snabbt ändå, vid 7 kom de folk, de gick två tåg mot gbg...en stund före 8 så gick jag och bytte spår eftersom mitt tåg skulle gå på andra sidan haha och där fanns de en söt pingvin haha xD
 
tåget kom vid 8.15 , som förr så gick jag förbi Erica & Felicia, haha ringde och fick gå tillbaka fint. (y).  och så åkte förbi havet, sjukt fint, och solen började komma fram , mysigt! ju längre ner man kom ju mindre snö var det<3  framme vid 10 i malmö. märkte dom gjort om massa sen man var där sist, kom fram under marken. kände först inte igen mig,haha. vi kollade upp spår. och sen drog vidare mot burlöv, åkte 5 minuter.  direkt när vi kommer så kommer en vakt, ska ni se EMD scenen är där ! hahaha syns de på oss att vi ska se dom eller va? :P mötte fina vänner vid scenen (Pernilla Jennie, Emma & Sandra ) m.m men vi orkade inte stå där så vi gick runt lite köpte en kit-cat och gick och åt på den. så kollar man upp i ett fönster där stod Matte & Erik och vinkade på oss , fint :D jag gick på toa och fick veta när jag kom tillbaka att EMD varit nere vid dörren, jag missar alltid allt :(

 

satt i caféet lite sen går jag och fixar födelsdagskort till Danny som jag skrev på.  en stund före 13 så kom Danny,Erik & Matte ner "KOM, vi ska upp på scenen snart" gick med dom till scenen, Danny gick in i nån snubbe, hahaha. :) fick helt okey platser vid sidan av scenen. dom sjöng gangsta paradise , baby goodbye , och ? nej jag har glömt :O efter signeringen så stod vi och fotade dom sen skulle Erik gå, promenad tillbaka med han nästan hela vägen fram till dörren,  Erica & Erik är så fina tillsammans :) sen gick vi tillbaka ställde mig i kön då, skulle ta fram mitt födelsdagskort som jag skulle ge till han, men seriöst jag hittade inte det!! :( vände på allt i väskan  men men nej den var som borta.  en vakt sa att alla kanske inte hinner fram. men sen gick det väldigt fort & jag var nästan framme, fick helt enkelt gå fram utan kortet. kommer fram "hej, är allt bra?" "marika va?"  "med två i?" haha vaa. knäppis :p Erica tog bild på oss , ropade att jag skulle vända på mig, var inte berädd när blixten kom. hahah. sen frågade dom om kortet när jag var oss Matte . så blev inte så mycket prat :(( men tycker om han ändååå <3 efter de så letade jag efter kortet, hittade det.  signeringen var slut, dom var på ena sidan, men sen så skulle dom gå tillbaka till dörren, gav han kortet & sa grattis *kram* :)) sen så hamnade Danny,Matte,jag,Felicia & Erica mellan alla vakter.  och alla andra bakom oss.  "akta stenen". promenad tillbaka till dörren.  Matte var typ bakom mig kramkalas :) dom gick och jag,Felicia & Erica gick och köpte cola  eller inte jag men dom, jag följde bara med.  sen skulle vi gå till tåget kände att någon kollade på en och kollade upp & där stod saucedo och kollar ner och vinkar och skrattar.  :) sen några randoms trodde vi kände EMD bara för vi gick med dom till dörren & kramade dom och så , hahahaha asså  och vi var så seriösa mot dom, sa inte så mycket för skrattade mest åt allt.  men aja.  på burlöv stationen märkte jag min halstuk var borta, rip :(( den som jag fick av min faster vid jul... synd :/ någon som har sett den? hittelön kan ni få.typ 50kr? skoja men haha , eller hör av er om ni har  hittat den. hahaha. tåget kom. vi hade inga biljetter, men snäll kille lät oss åka ändå, snällt! men vi ska tänka på de nästa gång att köpa innan .

 


                        
framme på centralen i malmö så satt vi lite vid datan och kollade tågtider sen blev vi sugna på choklad och gick till pressbyrån, där var en Mattias & en Danny och kollar på tidningar, Erica & Felicia sprang fram och  puttade dom lite jag var som vanligt lite efter dom  Danny får typ vääärldens hjärtattack. . "GAAAAH MITT HJÄRTA!!!" ojdå. ..massa prat & kramar osv. matte hade lite nya bilder på estelle som han ville visa hon är så söt .:)vi drog o kolla när våra tåg skulle gå ossen stog Danny & stirra på oss genom solglasögonen så vi gick fram igen o skratta & hade de trevligt. kollade egenom massa tidningar & letade efter en musiktidning som han skulle ha på tåget som skulle ta 5h, Felica snacka om att hon&danny va me i tidningen & hade allmänt kul.  tog också lite bilder tillsammans med Danny, Jag gav min telefon till danny så Emelie så hon fick prata med Danny, kul att du blev så glad, jag vet att det betydde så mycket för dig syster <3 önskade du var där med oss :((. & sen ba " vilket spår går erat tåg från" ahaa,vårt går från blabal, MASSA "värda"frågor HAH," men vilken tid åker ni?" haha deras gick någon minut tidigare så vi snackade till dom skulle dra sig , pussar kramar o slängpussar o hejdå :(.  "Ta hand om er åk försiktigt på tåget, okej?  :) söööt . dom gick och vi gick till vårat spår. gick på tåget. åkte till gbg , köpte mcdonals mat i nordstan och satt vid centralen data tills min buss skulle gå . byte i Borås, så kom aldrig bussen trodde jag skulle bli kvar där :(( den var typ 7 minuter sen -.- segt. men sen vid 23.30 så var man äntligen hemma ,såg lite på tv innan jag somnade...

                                    


Taack Danny,Felicia, Erik ,Erica , Matte för en fantastiskt underbar dag ! LOVE love love. :')
/ Puss
<3

Kommentarer
Postat av: linda

inte? ja det kan jag göra :)

2011-03-02 @ 19:33:40
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0